Hvorfor er det næsten altid kvinden som er skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2016

Mo9ca

Patriark skriver:

Herhjemme er det mig der er længst fremme i skoene, ift. ønsket om nr. 3.

Men hvorfor? 

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Mo9ca

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Her var manden skruk i flere år, før jeg fik lyst... og nu er vi vist begge skrukke, efter at have fået én

Hvorfor var han klar længe før dig? Hvad har været hans begrundelse for at komme hurtigt i gang?

Anmeld Citér

12. november 2016

Mo9ca

Dorthe1986 skriver:

Nu skal vi så ikke have flere børn vi har seks til sammen - min mand har 4 fra tidligere, jeg har en fra tidligere og så har vi en lille fælles på knap 4 måneder  og så er han gammel  Men jeg var ved at blive kvalt i min cola igår da han kækt sagde, "åh når jeg ser på vores lille pige, så kunne jeg godt tænke mig flere børn"  der måtte jeg så lige mane til besindighed 

Jeg ville have det forfærdeligt hvis min mand kom og sagde sådan. For jeg er 100 på, at vi aldrig får mere end de 3 børn vi kommer til at have til januar. Jeg kan godt forstå, at du var ved at kløjs i colaen .

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid utilsigtet, var jeg den tvivlende, og min kæreste var helt klar og fik mig overbevist. Han vil gerne have flere børn, og gerne så hurtigt som muligt, det ønsker jeg ikke.. ikke endnu i hvert fald.

Anmeld Citér

12. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mo9ca skriver:

Hvorfor var han klar længe før dig? Hvad har været hans begrundelse for at komme hurtigt i gang?

Det var egentlig ikke fordi han var så hurtigt på den. Vi var midt i tyverne og havde været kærester i mange år. Men han havde lyst og mod på det, ville gerne have at vi stiftede familie sammen. Jer vikke derimod gerne bruge nogle år til at fokusere på uddannelse og karriere, rejser og frihed, og ville gerne have at vi var os selv lidt endnu.

Jeg vidste hele tiden godt at jeg ville have børn med ham på et tidspunkt. Jeg var dog også meget bevidst om at jeg ville blive en væsentligt bedre mor af at vente i nogle år

Anmeld Citér

12. november 2016

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Derfor min mand kommer til at tage mere barsel den her gang! 

Lavede du ikke lige en tråd for nylig om at i havde besluttet at jeres datter skulle være enebarn?

Det holdt ikke længe  

Anmeld Citér

12. november 2016

Carina:-)

Her ville manden gerne have nummer 2 længe før jeg ville

Og det endte med at jeg gav mig inden jeg var klar men blev selvfølgelig glad for det da hun så var på vej . 

Senere var vi lige gode om at være skruk 

Anmeld Citér

12. november 2016

Sprit25

Carina:-) skriver:

Lavede du ikke lige en tråd for nylig om at i havde besluttet at jeres datter skulle være enebarn?

Det holdt ikke længe  

Haha! Vidste det ville komme. Jo vi nåede frem til vi ikke behøvede flere børn men at en upser ville være velkommen. Også kom der en mere

Anmeld Citér

12. november 2016

Sprit25

Sprit25 skriver:

Haha! Vidste det ville komme. Jo vi nåede frem til vi ikke behøvede flere børn men at en upser ville være velkommen. Også kom der en mere

Og vi ser det som "skæbne" den her baby har taget 6 mdr uden prævention og den første tog 1,6 år. Såh ja. Den kom og nu bliver den

Anmeld Citér

12. november 2016

Dorthe1986

Mo9ca skriver:

Jeg ville have det forfærdeligt hvis min mand kom og sagde sådan. For jeg er 100 på, at vi aldrig får mere end de 3 børn vi kommer til at have til januar. Jeg kan godt forstå, at du var ved at kløjs i colaen .

Heldigvis ved jeg at min mand ud fra et fornufts-synspunkt er enig i at vi ikke skal have flere. Men havde nu heller ikke regnet med han tænkte sådan alligevel 

Så heldigvis skal vi ikke ud  i en masse forhandlinger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.