Hvad tænker i andre om økologi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2016

---

Abracadabra skriver:

Som jeg også skrev til 'Line-Frederiksen' (som må være dig, da du skrev til mig privat), så aner du jo ikke, hvem jeg er! Så hvordan filan ved du, at jeg ikke er i jeres kundekartotek?? Send gerne en anmeldelse, jeg vil glæde mig til opkaldet fra politichefen.

I mellemtiden: BETAL FOR JERES MARKEDSFØRING! JEG ER SÅ PISSETRÆT AF SKJULT REKLAME! Og jeg har indført min egen personlige jihad mod netop skjult reklame.

Derfor vil jeg i eventuelle flere tråde fra jer anbefale kids-world.dk eller zalando eller en hvilken som helst anden reel spiller på markedet.

Og min kritik er vel ligeså sandfærdig som Line-Frdderiksen lovprisning. 

Kære Abracadabra:

Hvordan kan din kritik være sandfærdig når du beskylder os for at snyde kunder, ikke betale penge tilbage og ikke modtager reklamationer.

Dette er jo direkte usandt fra din side.

Mvh Rolf Sonne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Abracadabra

shop4baby skriver:

Kære Abracadabra:

Hvordan kan din kritik være sandfærdig når du beskylder os for at snyde kunder, ikke betale penge tilbage og ikke modtager reklamationer.

Dette er jo direkte usandt fra din side.

Mvh Rolf Sonne

Du sender bare en anmeldelse. Indtil retssagen mod mig starter, kunne du overveje lidt selvindsigt: For I ER vel amoralske røvere, når I ikke spiller efter reglerne: Nemlig at betale for sin markedsføring! Det gør alle jeres konkurrenter... 

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

Jeg kunne jo bruge min ventetid på at melde jer til forbrugerombudsmanden... 

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vejledning/Vejledning-til-markedsfoeringsloven/Skjult-reklame-og-bloggere

Anmeld

12. november 2016

---

Abracadabra skriver:

Du sender bare en anmeldelse. Indtil retssagen mod mig starter, kunne du overveje lidt selvindsigt: For I ER vel amoralske røvere, når I ikke spiller efter reglerne: Nemlig at betale for sin markedsføring! Det gør alle jeres konkurrenter... 

Kære Abracadabra

Det kunne ikke falde mig ind at forsøge at ødelægge noget for andre, heller ikke for dig.

Nej, vi er ikke røvere og vi er aldrig - heldigvis - blevet beskyldt for dårlig kundeservice fra nogen af vores kunder. Vi har aldrig fået klager over vores produkter, og skulle dette en dag ske vil vi stå på hovedet for at rette op på dette.

Dine anklager og historier om "veninder og tyveri af penge osv" gør, at jeg ikke er i stand til at have en konstruktiv dialog med dig.

Hav en rigtig dejlig dag i kids-world

Mvh Rolf Sonne/shop4baby.dk

Anmeld

12. november 2016

AnoMom

Abracadabra skriver:

Konventionelt landbrug (og vel også dyrkning af bomuld og græs til får) er mere effektivt - altså man får flere gulerødder/kvadratkilometer. Især når det kommer til dyrehold (altså får/geder), betyder det noget.

Derfor er økologi ikke nødvendigvis mere CO2-besparende. Hvis der sidder en biolog et eller andet sted, der vil fortælle mere, lytter jeg meget gerne!

Nu fik jeg ikke lige tjekket varedeklaration på den body til 300 kr, TS anbefalede, men man skal jo huske, at fx polyester/viscose/akryl er plastikprodukter og et biprodukt fra råolie (som også bruges til asfalt, diesel, benzin. Derfor er polyester vel naturligt økologisk, fordi de planter, råolien er lavet af, er millioner år gammel og ganske sprøjtegiftfri. 

Det er ganske komplekst!

Tak for svar. Så lærte jeg noget nyt igen Idag :-)

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

shop4baby skriver:

Kære Abracadabra

Det kunne ikke falde mig ind at forsøge at ødelægge noget for andre, heller ikke for dig.

Nej, vi er ikke røvere og vi er aldrig - heldigvis - blevet beskyldt for dårlig kundeservice fra nogen af vores kunder. Vi har aldrig fået klager over vores produkter, og skulle dette en dag ske vil vi stå på hovedet for at rette op på dette.

Dine anklager og historier om "veninder og tyveri af penge osv" gør, at jeg ikke er i stand til at have en konstruktiv dialog med dig.

Hav en rigtig dejlig dag i kids-world

Mvh Rolf Sonne/shop4baby.dk

Jeg har lige startet min anmeldelse hos forbrugerombudsmanden - det er jo mega nemt! - men jeg er lidt lørdagsdoven... Der er også Mads og Monopolet, og jeg vil gerne hygge lidt med ungerne... 

Men jeg finder måske et tidspunkt i næste uge, hvor jeg får klagen afsted. Inklusiv jeres temmelig ubehagelige private beskeder. 

Betal for jeres markedsføring. 

Anmeld

12. november 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Hold da op en plat måde at markedsføre sit firma på. synes at det er så falsk at lade som om at man bare er almindelig bruger, som i gjorde i start indlægget og det derefter viser sig at du/i er ejere af det. 

Og hvordan søren kan i vide hvem abracadabra er i virkeligheden ?, se det vil jeg rigtig gerne have et svar på.

Anmeld

12. november 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Grundet gentagende anmeldelser om skjult reklame, lukkes denne tråd hermed. Vi henstiller til god tone og stil på debatsiden.

God weekend!

Anmeld

12. november 2016

Line-Frederiksen

Jeg er faktisk ikke ejer af den butik, men undskyld at jeg har skrevet herinde.

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

Moderator skriver:

Grundet gentagende anmeldelser om skjult reklame, lukkes denne tråd hermed. Vi henstiller til god tone og stil på debatsiden.

God weekend!

Faktisk er det lige før, at det ville give mere mening at lade tråden køre videre - for når tråden er lukket, dør kritikken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.