Abracadabra skriver:
Jeg har oplevet rigtig ringe kundeservice, varer der ikke kom frem, penge der ikke blev betalt tilbage. Flere af mine veninder har haft uheldige oplevelser. Aldrig læg dine penge der igen! Du er måske ikke blevet snydt endnu, men de er virkelig nogle røvere!
Hej Abracadabra.
Det er meget interresant hvad du her skriver, og jeg er da ked at at høre om din og dine veninders dårlige oplevelse med vores butik.
Det undrer mig bare lidt med din kritik, for du har ikke været kunde hos os, og der har ikke i vores nu 1 årige historie været nogle som ville have pengene tilbage.
Der har været enkelte ombytninger pga at størrelserne ikke passede kunden helt, og dette er hver gang blevet klaret gratis indenfor 3 dage.
Du må meget gerne fortælle mig hvem dine veninder er, og hvad det er de vil have penge retur for - forudsat selvfølgeligt at de overhovedet har købt noget hos os - og så skal jeg sørge for at de bliver refunderet med det samme.
Dersom du ikke kan følge op på dine anklager, som er meget forkerte hvis jeg holder dem op imod vores kundekartoktet og tilbagemeldinger, så vil jeg da lige gøre dig opmærksom på at falske anklager og tilsvininger uden grund er meget dårlig opførsel.
Mvh Rolf Sonne
Ejer af shop4baby.dk
Anmeld