Hvad tænker i andre om økologi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2016

Abracadabra

Jeg har fundet en artikel fra information, der godt nok handler om øl, men principperne er de samme:

https://www.information.dk/indland/2008/04/oekologiske-varer-kan-vaere-co2-syndere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Line-Frederiksen

Abracadabra skriver:

Glemte at skrive: I øvrigt skal man ALDRIG købe noget på lige præcis den hjemmeside! Det er nogle amoralske røvere, der står bag!

Hej Abracadabra.

Vil du ikke være sød at uddybe dette? Jeg har da selv været mere end tilfreds med servicen derfra.

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

Line-Frederiksen skriver:

Hej Abracadabra.

Vil du ikke være sød at uddybe dette? Jeg har da selv været mere end tilfreds med servicen derfra.

Jeg har oplevet rigtig ringe kundeservice, varer der ikke kom frem, penge der ikke blev betalt tilbage. Flere af mine veninder har haft uheldige oplevelser. Aldrig læg dine penge der igen! Du er måske ikke blevet snydt endnu, men de er virkelig nogle røvere!

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

Abracadabra skriver:

Jeg har oplevet rigtig ringe kundeservice, varer der ikke kom frem, penge der ikke blev betalt tilbage. Flere af mine veninder har haft uheldige oplevelser. Aldrig læg dine penge der igen! Du er måske ikke blevet snydt endnu, men de er virkelig nogle røvere!

Kids-world.dk derimod! De er virkelig søde, hurtige og kundeservicen er helt i top! Gratis fragt. Kæmpe sortiment, gode udsalg!

Anmeld

12. november 2016

lineog4

Line-Frederiksen skriver:

Jeg ELSKER økologi og det meste af det mad jeg laver derhjemme er da også økologisk/organisk, og ja - jeg er måske en anelse fanatisk her - men nu tænker jeg på at min skønne lille guldklump også skal have økologisk på kroppen.  

Min tanke er at det jo er sundere for en babys hud uden alle de her pesticider og tilsætningsstoffer, og så kan jeg måske forhindre noget allergi eller andet i den boldgade med tiden, hvis jeg holder sundheden i top mens hun er lille. Jeg bruger selv lidt økologisk tøj engang imellem, og selvom jeg selvfølgeligt ikke kan mærke den store forskel giver det mig alligevel en god samvittighed.

Nu købte jeg den her dejlige sovedragt/sparkedragt til min brors dreng for lidt tid siden - det er en wislaki sparkedragt som jeg købte online hos shop4baby.dk, og han er rigtig glad for den, og så tænkte jeg selv at gå lidt shopamok i det økologiske.

Hvad tænker i andre, kan i se eller mærke nogen forskel på om det er normalt tøj uden forbehold for nogetsomhelst, eller om det er sundt og økologisk tøj i giver jeres børn? 

Er jeg måske bare en smule fanatisk her?

Ærligt penge er en stor faktor - jeg ville aldrig som dig bruge 299 på en sparkedragt til min baby og det er ikke fordi jeg ikke vil det bedste for mine børn eller for verden for den sags skyld - jeg hælder mere mod genbrug for her sparer man på mange punkter: sin egen økonomi, transporten af produkterne (at transportere en sparkedragt først fra producenten af bomuld til de der laver stoffer, derefter til der hvor den syes og derefter til DK og derefter til butikken koster miljøet), alle dårlige stoffer er vasket ud osv. 

Derudover er jeg hysterisk omkring alle de plasticmalingsting på børnetøj økologisk eller ej - kan ikke have det.

Så jo jeg kan købe økologisk men ikke til den pris og kan sagtens vælge ikke økologisk....

Anmeld

12. november 2016

---

Abracadabra skriver:

Hej Abracadabra.

Det er meget interresant hvad du her skriver, og jeg er da ked at at høre om din og dine veninders dårlige oplevelse med vores butik.

Det undrer mig bare lidt med din kritik, for du har ikke været kunde hos os, og der har ikke i vores nu 1 årige historie været nogle som ville have pengene tilbage. 

Der har været enkelte ombytninger pga at størrelserne ikke passede kunden helt, og dette er hver gang blevet klaret gratis indenfor 3 dage.

Du må meget gerne fortælle mig hvem dine veninder er, og hvad det er de vil have penge retur for - forudsat selvfølgeligt at de overhovedet har købt noget hos os - og så skal jeg sørge for at de bliver refunderet med det samme.

Dersom du ikke kan følge op på dine anklager, som er meget forkerte hvis jeg holder dem op imod vores kundekartoktet og tilbagemeldinger, så vil jeg da lige gøre dig opmærksom på at falske anklager og tilsvininger uden grund er meget dårlig opførsel.

Mvh Rolf Sonne

Ejer af shop4baby.dk

Anmeld

12. november 2016

Karina84

Det lyder som om du har aktier eller selv står bag den hjemmeside?

Du reklamerer i hvert fald godt for den må man sige i div. debatter, efter du oprettede dig i går.

SÅ SKRIV DET DOG, i stedet for at forsøge at gemme dig bag en debat omhandlende økologi. En debat som sikkert er fint nok, men skriv i det mindste hvor du kommer fra. Det er fair nok at reklamere, men så stå dog ved det.

Bøvs og undskyld 

Anmeld

12. november 2016

Karina84

shop4baby skriver:

Hej Abracadabra.

Det er meget interresant hvad du her skriver, og jeg er da ked at at høre om din og dine veninders dårlige oplevelse med vores butik.

Det undrer mig bare lidt med din kritik, for du har ikke været kunde hos os, og der har ikke i vores nu 1 årige historie været nogle som ville have pengene tilbage. 

Der har været enkelte ombytninger pga at størrelserne ikke passede kunden helt, og dette er hver gang blevet klaret gratis indenfor 3 dage.

Du må meget gerne fortælle mig hvem dine veninder er, og hvad det er de vil have penge retur for - forudsat selvfølgeligt at de overhovedet har købt noget hos os - og så skal jeg sørge for at de bliver refunderet med det samme.

Dersom du ikke kan følge op på dine anklager, som er meget forkerte hvis jeg holder dem op imod vores kundekartoktet og tilbagemeldinger, så vil jeg da lige gøre dig opmærksom på at falske anklager og tilsvininger uden grund er meget dårlig opførsel.

Mvh Rolf Sonne

Ejer af shop4baby.dk

Det der synes jeg så slet heller ikke er ok. 

Hun skriver sin mening på et debatforum i den tro at det er en anden bruger hun skriver til.

Hvorfor dælen skal hun så pludselig sidde og forsvare sig over for ejeren af hjemmesiden?

Anmeld

12. november 2016

Abracadabra

Hej Abracadabra.

Mvh Rolf Sonne

Ejer af shop4baby.dk

Som jeg også skrev til 'Line-Frederiksen' (som må være dig, da du skrev til mig privat), så aner du jo ikke, hvem jeg er! Så hvordan filan ved du, at jeg ikke er i jeres kundekartotek?? Send gerne en anmeldelse, jeg vil glæde mig til opkaldet fra politichefen.

I mellemtiden: BETAL FOR JERES MARKEDSFØRING! JEG ER SÅ PISSETRÆT AF SKJULT REKLAME! Og jeg har indført min egen personlige jihad mod netop skjult reklame.

Derfor vil jeg i eventuelle flere tråde fra jer anbefale kids-world.dk eller zalando eller en hvilken som helst anden reel spiller på markedet.

Og min kritik er vel ligeså sandfærdig som Line-Frdderiksen lovprisning. 

Anmeld

12. november 2016

---

Karina84 skriver:

Det der synes jeg så slet heller ikke er ok. 

Hun skriver sin mening på et debatforum i den tro at det er en anden bruger hun skriver til.

Hvorfor dælen skal hun så pludselig sidde og forsvare sig over for ejeren af hjemmesiden?

Hej Karina.

Ja jeg er den glade ejer af butikken - eller en del af ejerskabet - og vi er da heldigvis forgyldt med en rigtig dejlig kundegruppe som vi er meget glade for.

Men derfor må jeg vel godt undre mig over at der i et debatforum bliver bragt beskyldninger imod min butik som er direkte usande? - eller er det ikke ok?

Når vi nu aldrig har haft de problemer som vi bliver beskyldt for, og når vi aldrig i livet har forsøgt at snyde nogen, så mener jeg ikke det er iorden at skrive den slags. 

Modsat, vil jeg da meget meget gerne vide hvem der føler sig dårligt behandlet så vi kan rette op på dette så hurtigt som muligt. Vi lever af vores kunder, og har intet ud af at snyde nogen.

Vores priser indikerer vist også, at såfremt vi gjorde det, ville vi ikke få noget ud af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.