Jeg ELSKER økologi og det meste af det mad jeg laver derhjemme er da også økologisk/organisk, og ja - jeg er måske en anelse fanatisk her - men nu tænker jeg på at min skønne lille guldklump også skal have økologisk på kroppen.
Min tanke er at det jo er sundere for en babys hud uden alle de her pesticider og tilsætningsstoffer, og så kan jeg måske forhindre noget allergi eller andet i den boldgade med tiden, hvis jeg holder sundheden i top mens hun er lille. Jeg bruger selv lidt økologisk tøj engang imellem, og selvom jeg selvfølgeligt ikke kan mærke den store forskel giver det mig alligevel en god samvittighed.
Nu købte jeg den her dejlige sovedragt/sparkedragt til min brors dreng for lidt tid siden - det er en (website slettet) som jeg købte online hos (website slettet), og han er rigtig glad for den, og så tænkte jeg selv at gå lidt shopamok i det økologiske.
Hvad tænker i andre, kan i se eller mærke nogen forskel på om det er normalt tøj uden forbehold for nogetsomhelst, eller om det er sundt og økologisk tøj i giver jeres børn?
Er jeg måske bare en smule fanatisk her?
Anmeld