Ideer til julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

TbCp

Hold fast hvor er i kreative!

Kom endelig med flere ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Lullaby

Hvad med sterarinlys som bliver pyntet med alverdens ting der kan brændes? Dvs ungerne dekorerer deres egne lys?
Eller kopper der bliver malet med maling? Kopperne kan fås billigt i div. butikker

Anmeld

5. oktober 2009

mariamiss6

små malerier, lavet med fingermaling....

et forklæde til mor, og en t-shirt til far, tegnet på med tekstiltusser.... kan købes hos panduro...

Glasmaling-tusser.... tegn på et "fladt" glas fad, det er jo en fælles pynteting...

De sidste 2 ting lavede bastian sidste år, med voksen hjælp selvfølgelig. og begge dele blev glad modtaget, og er stadig i brug...

Anmeld

5. oktober 2009

4kløver

Jeg husker da min søn kom hjem med et indkøbs net som han havde malet på det blev jeg meget glad for

det kunne være noget

Anmeld

11. oktober 2009

Bondepigen

Min niece kom hjem med en musemåtte til farmand, som hun selv havde dekoreret indeni. Aner ikke hvordan de har gjort det, men måske panduro ved sådan noget?? Den var bare rigtig fin, og hun og hendes søster har osse tegnet på krus til forældrene.

Jeg ved at jeg ville blive superglad for begge dele, da det er noget man kan bruge i hverdagen.

Nu er magneter jo ikke ufarlige for børn...men måske kunne de lave deres egne køleskabsmagneter..enten af perleplader, filt, cernit eller noget helt andet... hvor du så bare satte magneten fast bagefter. Jeg er selv den heldige modtager af en perleplade med magnet.

Jeg har osse lamineret små billeder af Emma og foræret væk til familien med en strimmel magnet tape bagpå. Mine forældres køleskab er snart beklædt med billeder af familiens små børn...

Anmeld

11. oktober 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman

I næste uge har Netto kopper og tallerkner inkl. tuscher som man kan male til 39 kr. sættet

Anmeld

11. oktober 2009

Leneur

Jeg er ihvertfald faldet for ideen med det sorte lærred og aftryk af hånden, så det skal vi have lavet til bedsteforældrerne i julegave fra Silje.

Anmeld

11. oktober 2009

otlitrom

I kunne lave et spil Memory, med billeder af barnet. De ku klæde sig ud, en dag i haven, et billede af en tegning, eller måske den bamse de har med i DP... Laminere to af hver, i små størrelser, hvor der er kommet f.ex. sort pap bagpå, så de ligner hinanden og man ikke kan se igennem. Alle børnene har måske ikke lige alder til at spille nu, men det kommer jo.. Kender nogen der har fået et spil, og børnene vil spille det, fordi det er sjovt, at det er dem selv på brikkerne...

Anmeld

11. oktober 2009

Bondepigen

kitty skriver:

I kunne lave et spil Memory, med billeder af barnet. De ku klæde sig ud, en dag i haven, et billede af en tegning, eller måske den bamse de har med i DP... Laminere to af hver, i små størrelser, hvor der er kommet f.ex. sort pap bagpå, så de ligner hinanden og man ikke kan se igennem. Alle børnene har måske ikke lige alder til at spille nu, men det kommer jo.. Kender nogen der har fået et spil, og børnene vil spille det, fordi det er sjovt, at det er dem selv på brikkerne...

Rigtig god idé...

Anmeld

11. oktober 2009

6800

hvis du har en masse billeder af børnene, kan du klippe dem til og derefter lime dem på et stykke papir som collage, og tilsidst laminere dem...kan bruges som dækservietter...hvis du har lyst, kan du lave dem hvert år, så kan forældrene have et par stykker og se hvordan børnene ændre sig fra år til år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.