Ideer til julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.457 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

TbCp

Ja jeg ved godt det er tidligt
Jeg er dagplejer og har 4 stk. unger... 2 på 1 år, en på 8mdr og en på 9mdr.
Jeg mangler ideer til havd de kan lave til deres forældre som julegave.

Da jeg for et par år siden også var dagplejer lavede jeg gipsaftryk af deres hånd + lavede et godt fotografi som kom i en fin ramme.

Men har i andre gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

memuffin

TbCp skriver:

Ja jeg ved godt det er tidligt
Jeg er dagplejer og har 4 stk. unger... 2 på 1 år, en på 8mdr og en på 9mdr.
Jeg mangler ideer til havd de kan lave til deres forældre som julegave.

Da jeg for et par år siden også var dagplejer lavede jeg gipsaftryk af deres hånd + lavede et godt fotografi som kom i en fin ramme.

Men har i andre gode ideer?

nu ved jeg ikke hvad det må koste... men en fotokalender

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

memuffin skriver:

nu ved jeg ikke hvad det må koste... men en fotokalender

Det skulle helst være noget ungerne selv kunne lave, eller ihvertfald hjælpe til med. Men man kunne selvfølgelig finde sådan en kalender hvor de så tegner m.m. på de forskellige sider

Anmeld

3. oktober 2009

memuffin

TbCp skriver:

Det skulle helst være noget ungerne selv kunne lave, eller ihvertfald hjælpe til med. Men man kunne selvfølgelig finde sådan en kalender hvor de så tegner m.m. på de forskellige sider

ja det var også en god ide... tror faktisk man kan købe de der kalendre i bog og ide

Anmeld

3. oktober 2009

Sofia24

Man kan også købe en sæbe-dispenser eller krus, som er beregnet til at male på...  Det har jeg fået af min niece, og selvom det "bare" er krussedulle-streger overalt, er det noget af det dejligste jeg har at drikke kaffe af  

Håber det var noget - Kram Sofia

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

Sofia24 skriver:

Man kan også købe en sæbe-dispenser eller krus, som er beregnet til at male på...  Det har jeg fået af min niece, og selvom det "bare" er krussedulle-streger overalt, er det noget af det dejligste jeg har at drikke kaffe af  

Håber det var noget - Kram Sofia

Ja det var også en god ide...

Anmeld

3. oktober 2009

RumlesMor

Da min datter gik i vuggestue, fik vi det ene år et lille læred 8x8 cm fra Søstrene Grene som var malet sort, og så havde de malet hendes hånd hvid og lavet et aftryk på den sorte baggrund...derefter havde de små selv fået lov at drysse noget glimmerværk over.

Det var så simpelt og flot...alle i familien håbede de fik den, men niks...den står på hylden med div. dåbsting. :-)

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

RumlesMor skriver:

Da min datter gik i vuggestue, fik vi det ene år et lille læred 8x8 cm fra Søstrene Grene som var malet sort, og så havde de malet hendes hånd hvid og lavet et aftryk på den sorte baggrund...derefter havde de små selv fået lov at drysse noget glimmerværk over.

Det var så simpelt og flot...alle i familien håbede de fik den, men niks...den står på hylden med div. dåbsting. :-)

Fin fin ide!

Anmeld

3. oktober 2009

qp

En idé er her!
Et billede beståelde af forskellige dele af barnets krop i forskellige størrelser.
F.eks.... tag et billede af barnets venstre arm (kun armen tæt på) og så et billede af dets højre arm (denne lang lidt længere fra) .... og sådan fortsætter du også med benene osv.... du tager billederne over et pr dage således, at tøjet barnet har på et forskelligt. Og så selvfølgelig med hovedet osv... Men disse billeder kan forstørres - og det ser ret fedt ud når det er lavet af større billeder.... de er både sjove for børnene og forældrene.

Anmeld

3. oktober 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hej.
en ide kunne være at børnene lavede nogle tegninger som du måske satte et billede på af barnet, så kunne du laminere dem. så har forældrene en dækkeserviet deres barn har lavet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.