den sk... barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Altså jeg har det personligt IKKE sådan, at jeg bare SKAL have et eller andet, der koster x-tusind kroner. Jeg er fuldstændig ligeglad med mærke og farve og noget som helst.

MEN jeg ved godt at der er mange der har det sådan, at det bare SKAL være den der vogn osv. Kender flere der har brugt hele graviditeten til at diskuttere om det skulle være den ene eller den anden og selvf var det MOREN der vandt til sidst!  det er klart...

Men for mig, ville det bare være en af de der diskuttioner jeg ikke gad at bruge energi på, for at være ærlig

Held og lykke med det...

Jeg er helt enig

Den diskussion har vi aldrig haft...min mor og jeg fandt en GOD startpakke med en Trille Gigant barnevogn inkl. alt også sele, samt en hvid tremmeseng, en puslepude, 1 sæt sengetøj, madras, dyne, pude til 5.600 kr. og barnevogen alene kostede 5.000 kr, på det tidspunkt...vi så alle tingene inden køb i selve butikken og vi sprang på....har IKKE fortrudt, dog vil jeg sige at barnevognsstellet er rustet lige hurtigt nok, men nu har jeg så heller ikke haft den stående inde HELE tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

ønskebørn74

Vil have den samme når vi skal have en lille... Og jeg vil satme ikke finde mig i ikke at få den...Med alle de prik stik og ragen rundt i min f.... må det f...... være det værd!!!

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Linda2009 skriver:

Problemet ved at tage til Sverige er bare, at de ikke har barnevogne som vi kender dem i DK. Der er det kombivogne, og så vidt jeg er orienteret er DK et af de eneste lande i verden, hvor barnevognene bliver brugt så meget, som de gør. Derfor har de fleste andre lande kombivogne.

ja de har MANGE kombivogne... men de alm. barnevogne findes altså også. Om ikke andet når en butik forhandler emmajunja f.eks så er det jo bare om at få dem til at bestille den hjem

knus malou

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

hehe...

kan godt se jeg falder helt udenfor her, men her er min lille historie.

Jeg skal godt nok først føde til marts, men har fra start af spekuleret meget på hvad vi skulle have til den lillle. - Vi har desværre ikke penge til de dyreste, men ville spare sammen til en god klapvogn med lift/voksi som barnet kune have i mange år, og som ville passe by-livet glimrende. - Og her hade jeg intet problem med at betale 5000 for det (selvom det jo også er mange penge).
MEN pludselig fik jeg bare nok. Blev ked af at tænke så meget på det, for synes ikke noget af det je så passede helt til vores krav. Så en dag gik jeg på den blå avis, fandt en 70'er oddervogn i grøn og chrom med hvide dæk etc. (farven var sådan set underordnet), den kan ikke indstilles på nogen måde, den knirker ikke, kører som en drøm, og har sådan en hyggelig udstråling... som noget jeg selv kunne ha sovet i da jeg var baby. Vi købte den for 500 kr, og JEG ELSKER DEN! Troede egentlig ikke jeg ville blive så glad for den, hehe, men det blev jeg. Egentlig blev den primært købt som gård-sove-vogn, men nu bliver det den vi starter med, og så finder jeg ud af hvad vores behov er med tiden...

Mht min kæreste.. han er en del mere nærig end mig, men var faktisk helt med på den dyre klapvogn (for så slap vi jo for først at købe dyr barnevogn og senere klapvogn), men hold da op hvor blev han overrasket og stolt da han så hvor glad jeg var for vores lille odder... det var sku næsten det hele værd.:-)

Ikke at du skal gøre det samme, men vil bestemt anbefale at du, som andre har skrevet, venter lidt, lytter til ham - og får ham til at lytte til dig, og mon ikke det løser sig i enden.

Laura

Anmeld

4. oktober 2009

Pige2009

malou skriver:

ja de har MANGE kombivogne... men de alm. barnevogne findes altså også. Om ikke andet når en butik forhandler emmajunja f.eks så er det jo bare om at få dem til at bestille den hjem

knus malou

OK. Så blev man da så meget klogere  Tak.

Anmeld

4. oktober 2009

SaNiNa

youngone skriver:

Hej tøser...

manden er lige gået i stuen efter en lille diskussion omhandlende den kære barnevogn som den kommende guldklump skal sove i (der er 7½ måned til!!!)
Vi startede med at snakke stille og roligt om det da jeg viste ham hvilken en jeg godt kunne tænke mig - men den var åbenbart for dyr.(selvom det er en fiskestang til 4000 ikk!!?). det var en emmaljunga big star suprreme 2009 incl. lift, pusletaske og regnslag - 7999,- og egentlig har vi råd.
Men jeg VIL fandeme ha den.. det er GULDKLUMPÉN!! der skal sove i den, og mig der skal gå byen tynd i man barsel, så det skal være noget ordentlig karm - og ikke brugt. for jeg synes ikk en barnevogn skal være brugt. alt andet må være aflagt og brugt - bare ik min barnevogn!!

så tøser... er jeg sippet? skal jeg gi min kære mand ret i at man altså godt kan finde noget  der er lige så godt til en billigere pris??

hjælp... for jeg vil så gerne ha den flotte (lidt dyre) barnevogn..

knus..

Selvfølgelig skal du have den barnevogn, vi har købt en emmaljunga uniq med aluminiumsstel og vi er bare så glad for den. utrolig let at kører med. den koster så osse kun 6999. uden lift og pusletaske.

men vores bedste køb.

Jeg ville osse have en ny barnvogn til vores lille diamant og alt vad vi har købt er bare det bedste af det  bedste. ved godt der kunne have være sparet en masse penge, men så hvade jeg ikke fået lige det jeg ville have og så hvade jeg jo nok ikke værret tilfreds.

og jeg syntes alså at en fiskestang til 4000kr er VILDT DYRT i forhold til det ikke er jeres barn som skal tilbringe en masse tid af den første leve år i den.

så ja du skal da have den fine barnevogn du har udset dig.

Anmeld

4. oktober 2009

D2905

Hej!
Vi har også købt en ny barnevogn - det er jo vores lille gumbas der skal liggetrygt og godt.
Men du har tid nok til at finde den barnevogn - måske på tilbud - ha øjnene åbne for gode tilbud - vi købt selv en barnevogn på tilbud i går - en teutonia monsun S. Den er så fed  - og så sparede vi 1500 kr. så det er værd at være vågen.
Held og lykke med diskussionen - men husk du har TID NOK!!!

Anmeld

4. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

youngone skriver:

Hej tøser...

manden er lige gået i stuen efter en lille diskussion omhandlende den kære barnevogn som den kommende guldklump skal sove i (der er 7½ måned til!!!)
Vi startede med at snakke stille og roligt om det da jeg viste ham hvilken en jeg godt kunne tænke mig - men den var åbenbart for dyr.(selvom det er en fiskestang til 4000 ikk!!?). det var en emmaljunga big star suprreme 2009 incl. lift, pusletaske og regnslag - 7999,- og egentlig har vi råd.
Men jeg VIL fandeme ha den.. det er GULDKLUMPÉN!! der skal sove i den, og mig der skal gå byen tynd i man barsel, så det skal være noget ordentlig karm - og ikke brugt. for jeg synes ikk en barnevogn skal være brugt. alt andet må være aflagt og brugt - bare ik min barnevogn!!

så tøser... er jeg sippet? skal jeg gi min kære mand ret i at man altså godt kan finde noget  der er lige så godt til en billigere pris??

hjælp... for jeg vil så gerne ha den flotte (lidt dyre) barnevogn..

knus..

Hejsa synes klart du skal have lov til at købe den nye barnevogn.
der findes mange andre barnevogne der er dyre, og en barnevogn betyder alt. så lad alt andet være brugt, bare ikke barnevognen..
held og lykke med 'kampen om ny barnevogn'
-Louise

Anmeld

5. oktober 2009

Brams

Hejsa

Vi har også valgt en Emaljunga Big Star Supreme, den med Uniq stel. Jeg skal føde om ca. 3 uger og er vildt glad for, at vi besluttede for at tage den vi allerhelst vil have, jeg er nemlig af den mening, at en barnevogn er noget helt specielt og til den første fødte skal den være ny og man skal ikke gå på kompromis hvis man har pengene.

Vi valgte at betale ekstra for Uinq stel, da det vejer mindre end det almindelige stel og da jeg har dårlig ryg er det vigtigt at jeg selv kan få vognen ud og ind af bilen.

Vi bruger alle sammen så mange penge på så meget forskelligt som man bare synes at man MÅ have så hvorfor ikke også på en barnevogn. Håber I finder ud af det, herhjemme var vi heldigvis enige.

Knus Trine 36+4

Anmeld

5. oktober 2009

vatten

Måske er jeg mærkelig, men jeg ville altså lade manden være med til at bestemme. Det er også hans guldklump. Og hvis han nu hellere vil bruge 5000kr på barnevogn og så købe de dyreste autostole..? Mænd går jo ofte op i sådan noget med biler

Under alle omstændigheder er det højst sandsynligt dig, der kommer til at bestemme alt andet, barnet skal have: seng, farve på væggene, alt tøj osv.. Så lad ham da bestemme barnevognen, så længe den er sikker nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.