hehe...
kan godt se jeg falder helt udenfor her, men her er min lille historie.
Jeg skal godt nok først føde til marts, men har fra start af spekuleret meget på hvad vi skulle have til den lillle. - Vi har desværre ikke penge til de dyreste, men ville spare sammen til en god klapvogn med lift/voksi som barnet kune have i mange år, og som ville passe by-livet glimrende. - Og her hade jeg intet problem med at betale 5000 for det (selvom det jo også er mange penge).
MEN pludselig fik jeg bare nok. Blev ked af at tænke så meget på det, for synes ikke noget af det je så passede helt til vores krav. Så en dag gik jeg på den blå avis, fandt en 70'er oddervogn i grøn og chrom med hvide dæk etc. (farven var sådan set underordnet), den kan ikke indstilles på nogen måde, den knirker ikke, kører som en drøm, og har sådan en hyggelig udstråling... som noget jeg selv kunne ha sovet i da jeg var baby. Vi købte den for 500 kr, og JEG ELSKER DEN! Troede egentlig ikke jeg ville blive så glad for den, hehe, men det blev jeg. Egentlig blev den primært købt som gård-sove-vogn, men nu bliver det den vi starter med, og så finder jeg ud af hvad vores behov er med tiden...
Mht min kæreste.. han er en del mere nærig end mig, men var faktisk helt med på den dyre klapvogn (for så slap vi jo for først at købe dyr barnevogn og senere klapvogn), men hold da op hvor blev han overrasket og stolt da han så hvor glad jeg var for vores lille odder... det var sku næsten det hele værd.:-)
Ikke at du skal gøre det samme, men vil bestemt anbefale at du, som andre har skrevet, venter lidt, lytter til ham - og får ham til at lytte til dig, og mon ikke det løser sig i enden.
Laura
Anmeld