den sk... barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

MoarViborg

Hvorfor er det så vigtigt at barnevognen skal være ny?? Vi har købt en brugt Stokke Xtreme.. det er super kvalitet, og fra ny koster den 10.000, så  jeg er LYKKELIG for at jeg kunne få den brugt til det halve - og jeg ELSKER den!! Får jeg en dreng næste gang skal jeg have den samme.. bare i anden farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

sarahb

DEN SKAL DU DA HAVE!!!
Kun det bedste til guldklumpen og dig

Anmeld

2. oktober 2009

Skouboe

Personligt købte vi en brugt barnevogn - jeg er ikke sikker på at jeg ville give 8000 kr for en ny...

Men som Malou skriver - der kan altså spares en del ved at købe i Sverige - tænk over det... Vi har fx købt klapvogn ved Babyproffsen i Malmö og har været rigtigt glade for det.

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Enig den skal du da bare eje. de små vidunder fortjener kun det bedste.

Anmeld

2. oktober 2009

Anja

Jeg synes helt klart, at du skal købe den barnevogn, som DU synes.

Vi har en Emmaljunga Big star surprime som er 5 år gammel. Den er stadig ganske udmærket. Da vi fik to børn tæt på hinanden (nr 2 og nr 3) købte vi en billig barnevogn som ekstra da vi jo så havde to som skulle ud at sove. Den har vi så brugt i 7 - 8 mdr og en dag fik jeg bare spat af den. Den knirker, den er uhandig, den er tung, den er .... ja, jeg kunne blive ved. Den kostede 2500kr fra ny.

Nu er den billige vogn solgt for en tusse og vi har købt endnu en Emmaljunga Big star til 5999 kr uden lifte eller andet udstyr. Jeg er SÅ glad for den. Den er lækker, ny og pæn   - og cremefarvet

Jeg lærte i al fald min lektie  - jeg gider ikke gå på komprimis med barnevogne, for det sjældent betale sig.

Anmeld

2. oktober 2009

Louise mortil4

hva med at kigge efter den til januar udsalg?? Det kan være i kan få den billigere der, nogle gange er de også på tilbud bare fordi det er sidste års farve, men hvis ikke man går op i det, så er det vel lige meget, hvem kan se forskel på sidste års og dette års farver alligevel.

Anmeld

2. oktober 2009

Mumto3

Min mand var også ved at gå i spåner dengang vi skulle have en barnevogn. Han fattede ikke at den kunne koste så mange penge. Men du er jo helt nygravid, så vent! Der er masser af tid til at se på barnevogne. Vær åben og tag ud og se på nogle sammen. så får han et mere realistisk billede af hvad sådan nogen koster, og som tiden går, så ender det måske også med at HAN gerne vil have en lækker barnevogn, efter at have stået og rusket i nogle billige skrammel-modeller.

-og ja, som en foreslår køb den på januar udsalg! Jeg fik en Big Star emmaljunga for 3500kr fordi det var en udstillingsmodel, men den havde præcis det design jeg gerne ville have. (Så det var heldigt, men senere fortrød jeg faktisk at vi ikke købte en odder vogn i stedet, så jeg endte med at købe sådan en brugt)

Anmeld

2. oktober 2009

Pige2009

malou skriver:

om ikke andet så prøv at tage et smut over Øresundsbroen.. der er som regel 30 % at spare.. og emmajunja er jo et svensk mærke

knus malou som bor i billige malmø

Problemet ved at tage til Sverige er bare, at de ikke har barnevogne som vi kender dem i DK. Der er det kombivogne, og så vidt jeg er orienteret er DK et af de eneste lande i verden, hvor barnevognene bliver brugt så meget, som de gør. Derfor har de fleste andre lande kombivogne.

Anmeld

2. oktober 2009

Vidunderligeunger

tusind tak piger..

jeg lader det ligge lidt, der er jo som i siger længe til
så må han (fandme!) bare indordne sig når der kommer januar udsalg

vi var lige ude ved hans bedstemor som gav mig 110% ret - tak bedste!!

godnat alle sammen - og endnu engang tak. går i seng med et kæmpe smil på læben

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså jeg har det personligt IKKE sådan, at jeg bare SKAL have et eller andet, der koster x-tusind kroner. Jeg er fuldstændig ligeglad med mærke og farve og noget som helst.

MEN jeg ved godt at der er mange der har det sådan, at det bare SKAL være den der vogn osv. Kender flere der har brugt hele graviditeten til at diskuttere om det skulle være den ene eller den anden og selvf var det MOREN der vandt til sidst!  det er klart...

Men for mig, ville det bare være en af de der diskuttioner jeg ikke gad at bruge energi på, for at være ærlig

Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.