den sk... barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.653 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Vidunderligeunger

Hej tøser...

manden er lige gået i stuen efter en lille diskussion omhandlende den kære barnevogn som den kommende guldklump skal sove i (der er 7½ måned til!!!)
Vi startede med at snakke stille og roligt om det da jeg viste ham hvilken en jeg godt kunne tænke mig - men den var åbenbart for dyr.(selvom det er en fiskestang til 4000 ikk!!?). det var en emmaljunga big star suprreme 2009 incl. lift, pusletaske og regnslag - 7999,- og egentlig har vi råd.
Men jeg VIL fandeme ha den.. det er GULDKLUMPÉN!! der skal sove i den, og mig der skal gå byen tynd i man barsel, så det skal være noget ordentlig karm - og ikke brugt. for jeg synes ikk en barnevogn skal være brugt. alt andet må være aflagt og brugt - bare ik min barnevogn!!

så tøser... er jeg sippet? skal jeg gi min kære mand ret i at man altså godt kan finde noget  der er lige så godt til en billigere pris??

hjælp... for jeg vil så gerne ha den flotte (lidt dyre) barnevogn..

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

memuffin

youngone skriver:

Hej tøser...

manden er lige gået i stuen efter en lille diskussion omhandlende den kære barnevogn som den kommende guldklump skal sove i (der er 7½ måned til!!!)
Vi startede med at snakke stille og roligt om det da jeg viste ham hvilken en jeg godt kunne tænke mig - men den var åbenbart for dyr.(selvom det er en fiskestang til 4000 ikk!!?). det var en emmaljunga big star suprreme 2009 incl. lift, pusletaske og regnslag - 7999,- og egentlig har vi råd.
Men jeg VIL fandeme ha den.. det er GULDKLUMPÉN!! der skal sove i den, og mig der skal gå byen tynd i man barsel, så det skal være noget ordentlig karm - og ikke brugt. for jeg synes ikk en barnevogn skal være brugt. alt andet må være aflagt og brugt - bare ik min barnevogn!!

så tøser... er jeg sippet? skal jeg gi min kære mand ret i at man altså godt kan finde noget  der er lige så godt til en billigere pris??

knus..

enig,,,, selvfølgelig skal du ahve den...

Anmeld

2. oktober 2009

Pige2009

youngone skriver:

Hej tøser...

knus..

Få ham da overbevist!  Jeg har også købt en Emmaljunga Big Star Supreme med Uniq Stel, da det var den jeg synes bedst om både mht. funktionalitet og design. Synes også barnevognen skal være ny - eller det er i hvert fald min prioritering. Desuden handler det jo også om sikkerhed, så pøj pøj med at overbevise manden

Hilsen Linda 38+6

Anmeld

2. oktober 2009

Mikkelmusen

Jeg må indrømme alt jeg ALDRIG kunne finde på at købe en barnevogn til 8000 selvom vi havde råd. Og  jeg er ret sikker på man kan finde en fin og god barnevogn i god kvalitet noget billigere.

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Vi har en big star suprime og den er altså virkelig lækker så kan varmt anbefale den. Men igen man kan sikkert nok finde en der er oki til en billigere pris.

Vi diskuterede  også dengang og jeg fik den, og har også bestilt klapvogn fra Emmaljunga

Anmeld

2. oktober 2009

KarinaIda

Det er en super fantastisk vogn, godt nok har vi den ikke selv, men kender den fra min søster og deres den lille... Jeg ville også rigtig gerne have haft sådan en, og selvom vi havde pengene, blev jeg altså lidt for nærrig... Så vi har idag en Basson Grande vogn, og den er ligeså fantastisk som Big Star Suprime....
Men barevognen ville vi dog ikke gå på kompromi, så der købte vi en emmaljunga...

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

Vi har så godt nok en odder, som også løb op i 8200 kr og det var uden lift, pusletaske m.m - men vi var så heldige at svigerfar betalte - men jeg vil helt klart holde på du skal have den...
Ja, det er rigtig mange penge, men det er også en af de ting man bruger mest og nej -   en barnevogn skal man have fra ny, BASTA

så du må bare igang med at snakke ham til fornuft. men måske lade det ligge lidt endnu, så han lige kan tygge lidt på det og så vente et par måneder med at bringe det på banen, der er jo lidt endnu til du skal ud og trille med den

Anmeld

2. oktober 2009

4kløver

Mikkelmusen skriver:

Jeg må indrømme alt jeg ALDRIG kunne finde på at købe en barnevogn til 8000 selvom vi havde råd. Og  jeg er ret sikker på man kan finde en fin og god barnevogn i god kvalitet noget billigere.

Ja det ville jeg også gøre... Jeg har købt en til 3500kr og der er også det hele med..

Anmeld

2. oktober 2009

Plysbjørnen

youngone skriver:

Hej tøser...

knus..

jeg kunne aldrig drømme om at købe så dyr en barnevogn.

Anmeld

2. oktober 2009

malou

hmmmm... svært synes jeg. Forstår jer faktisk begge 2. Forstår både du vil have dit elskede spir i maven bare skal have det bedste... men jeg må give din kæreste/mand ret i at 8000 kr er MEGET dyrt og det kan findes billigere hvor vognen er mindst ligeså god og godkendt i test osv.

Jeg har f.eks en Basson Grande med liggemål 97... jeg er LYKKELIG for den og inkl. lift osv gav jeg 4000 i Ønskebørn. Den er en af de bedste vogne fra TÆNK´s test og jeg har bare valgt en helt sort så den er meget tidsløs. Jeg må også lige sige at pris og kvalitet IKKE NØDVENDIVIS hænger sammen. De der sindsyg dyre Silver Cross til 12-17.000 kr er lige DUMPET big time... 

om ikke andet så prøv at tage et smut over Øresundsbroen.. der er som regel 30 % at spare.. og emmajunja er jo et svensk mærke

knus malou som bor i billige malmø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.