Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2017

Anonym

Vi har det aldrig , mest pga mig. Kan ikke forbinde det med at skulle være rart da det føltes som om man er to sekunder fra at skide i bukserne. Det synes jeg virkeligt ikke om men en finger i numsen under sex gør ikke noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2017

Anonym

Er jeg den eneste, der synes, at nummelingus-trenden har taget overhånd?

At folk slikker og propper ting op i samme hul, som der kommer afføring ud af, er da decideret klamt.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste, der synes, at nummelingus-trenden har taget overhånd?

At folk slikker og propper ting op i samme hul, som der kommer afføring ud af, er da decideret klamt.

Hvorfor gå op i hvad andre gør? 

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Hvorfor gå op i hvad andre gør? 

Det er da normalt at have en holdning til noget, som der bliver debatteret om. Føler du dig trådt over tæerne?

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er da normalt at have en holdning til noget, som der bliver debatteret om. Føler du dig trådt over tæerne?

Nej jeg er såmænd ligeglad. God dag 

Anmeld

22. februar 2021

JohnSmith

Debat

Hvornår har i det.

Hvor tit har i det.

Hvor gamle er i.

Hvad stilling bruger i.

Er det med eller uden kondom.

Syns i om han kommer deroppe.

kan i bække lig det.

Ja
Hvornår har i det.
En gang om ugen
Hvor gamle er i.
28
Hvad stilling bruger i.
Alt det er muligt
Er det med eller uden kondom.
Ikke

Anmeld

22. februar 2021

Anonym

Personligt er jeg en ret stor fan af analsex. Jeg synes at det føles fantastisk. Min mand er ikke superfan, men har absolut intet imod det. 

Det er meget forskelligt hvor ofte og i hvilke stillinger vi har sex generelt og ligeså forskelligt hvor ofte det er analsex. Somme tider kan der gå måneder imellem og andre gange kan det være hver dag. Favorit stillingen er dog doggy for os begge.

Vi bruger ikke kondom og han kommer som regel i mig, hvilket jeg også godt kan lide; men nok mest fordi han lige giver den lidt mere gas lige inden han får udløsning. 9/10 gange kommer vi samtidig ved analsex fordi den enes orgasme udløser den andens.

Vi har én gang oplevet at det blev noget værre svineri, men det griner vi bare af. Det er ikke værre end et bad og vaske sengetøj.

Vi har alt muligt forskelligt legetøj og sager, men det er faktisk sjældent at det bliver brugt.

Anmeld

22. februar 2021

Anonym

Har prøvet det et par gange med min x for 14 år siden, og jeg syntes, det var ret smertefuldt i begyndelsen, og ikke rigtig nogen nydelse i det. Men det, at kunne mærke, at manden nød det og særligt lige før han kom, gjorde faktisk, at jeg kunne nyde det en smule til sidst. Min nye mand har aldrig prøvet det, og jeg har faktisk stukket lidt til ham i sjov, om vi skulle prøve det, hvor han har sagt nej, og vi har grint lidt. Men sidste gang sagde han sgu ja, en eller anden dag. Py ha, så skal det nok prøves igen en dag, hvorfor foreslog jeg det også

Vi har gjort det uden kondom og i doggy style

Anmeld

22. februar 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er et opslag der er 4 år gammelt

Anmeld

22. februar 2021

Anonym

Mamman skriver:

Det er et opslag der er 4 år gammelt

We know, men det er stadig brugbart for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.