Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2016

Anonym

Har i analsex?

Ikke for tiden, men min kæreste og jeg har prøvet det

Hvornår har i det?

Har nok mest været weekend, men det er egentlig ikke noget jeg har tænkt over

Hvor tit har i det?

Sidste gang var i starten af juli, så det er ved at være længe siden. I en kort periode 1-2 gange om ugen.

Hvor gamle er i?

Vi er 21 og 23 år

Hvad stilling bruger i?

Bagfra mens jeg lå på maven

Er det med eller uden kondom?

Uden kondom

Syns i om han kommer deroppe?

Niks, det er no-go fra min side - så det er simpelthen ikke prøvet. Er nok lidt bange for at det vil "løbe" derfra lang tid bagefter 

Kan I begge lide det?

Det ved jeg faktisk ikke helt om jeg kan.. På en måde synes jeg det er frækt, men samtidig føler jeg ikke, at jeg får en masse ud af det. Desuden synes jeg det gør ondt lige når han trænger ind, så jeg prøver at slappe mest muligt af hele tiden - og synes bare SLET IKKE det er frækt bare at ligge der og lave søstjernen  Det kunne min kæreste nok også fornemme, så emnet har faktisk ikke været oppe at vende siden dengang i juli. Om han kan lide det - ja det er jeg egentlig heller ikke 100 på  Måske jeg bare skulle få spurgt, for der er jo ikke nogen grund til at vi begge lidt holder os tilbage, fordi vi ikke ved hvad den anden synes om det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

- Ja.

- Vi har det når vi har lyst. 

- Vi har det 1-3 gange om ugen.

- Jeg er 27, min mand er 32.

Vi bruger flere forskellige, mest bagfra på knæ  eller mig på ryggen og min mand på siden. 

Det er uden kondom.

Ja, vi kan godt lide at han kommer, vi bruger normalt kondom så det er lidt "forbudt" og frækt at han kommer i mig.

Ja, vi er vilde med det. Jeg får dog mest ud af det hvis jeg bliver rørt imens. Jeg kan også indskyde at de hæmorider jeg fik under graviditet og fødsel ikke ville gå helt væk, og analsex har virkelig hjulpet på det område, det er også bekræftet fra lægen .

øhhh, hvordan har analsex hjulpet på hæmorider...?

jeg tænker, hæmorider kommer fordi der er "tryg" på. man kan jo kun sige at ved analsex bliver der også "spændt godt ud", burde det så ikke give flere...?

Anmeld

31. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

jeg tænker, hæmorider kommer fordi der er "tryg" på. man kan jo kun sige at ved analsex bliver der også "spændt godt ud", burde det så ikke give flere...?

Hæmorider kan hvis de ikke er for slemme gå væk ved at blive skubbet på plads op i røven jeg tænker det er derfor analsex kan kurere det. 

Anmeld

3. november 2016

Anonym

I og med at tarmen bliver masseret, kommer der gang i blodomløbet, og det virker forebyggende på hæmorider. Ved analsex trykker du jo ikke, du slapper af og de bliver skubbet på plads og masseret. 

Det har hjulpet hos mig i hvert fald. 

Anmeld

4. november 2016

Anonym

Jeg synes faktisk også, at anal er ok. Det er primært min kæreste, der fik mig "overtalt" i starten, men vi har gjort det nogle gange nu og jeg kan sagtens komme af det.

Vi gør det dog ikke så tit, da vi nu er i gang med PB, så vi orker ikke helt det med, at han enten skal bruge kondom ved anal, som han tager af bagefter, eller at den skal vaskes inden vi har alm. sex.

Ved ikke helt hvordan andre kombinerer projekt baby og analsex  

Anmeld

4. november 2016

Anonym

Nej, har ikke prøvet det. Manden har nævnt det to gange, men synes slet ikke det lyder tiltalende. Men så er der heldigvis så mange andre ting vi begge godt kan lide 

Anmeld

4. november 2016

Anonym

Har i analsex.

Ja. 

Hvornår har i det.

Når vi har lyst.

Hvor tit har i det.

Ikke ofte nok. 

Hvor gamle er i.

25 og 26. 

Hvad stilling bruger i. 

Doggy, med mine ben oppe på hans skuldre eller når jeg ligger fladt på maven.

Er det med eller uden kondom.

Uden.

Syns i om han kommer deroppe.

Ja, jeg syntes det er frækt, kæresten er lidt ligeglad. 

kan i bække lig det.

Ja.  

Anmeld

17. november 2016

Anonym trådstarter

hvad glidecreme bruger i, og bruger anal legetøj .

Anmeld

17. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Debat

Har i analsex.

Hvornår har i det.

Hvor tit har i det.

Hvor gamle er i.

Hvad stilling bruger i.

kan i bække lig det.

Nej har vi ikke 

jeg har kun prøvet det lidt 2 gange og begge gange gjorde utrolig ondt og jeg har aldrig ville prøve siden 

Anmeld

17. november 2016

Anonym

Har i analsex. 

Jep, er begyndt at senes rigtig godt om det, synes det er frækt

Hvornår har i det.

Det for skelligt

Hvor tit har i det. 

Når vi har lyst

Hvor gamle er i.

32 år og 33

Hvad stilling bruger i.

vi begge ligger på siden 

uden kondom, bryder mig ikke om kondom

ja det gør han, det synes vi begge er frækkest 

kan i bække lig det.

ja ellers ville vi ikke gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.