Analsex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2017

Anonym

Ja vi har anal sex

når vi har lyst til det 

1-5 i måneden 

30 og 35

doggy  eller hvor jeg ligger helt nede på maven 

uden kondom  

sys begge om at kommer deroppe 

ja vi kan begge godt lide det eller havde vi ikke gjort det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Debat

Har i analsex.

Hvornår har i det.

Hvor tit har i det.

Hvor gamle er i.

Hvad stilling bruger i.

Er det med eller uden kondom.

Syns i om han kommer deroppe.

kan i bække lig det.

Nej, jeg finder det frastødende.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Ja, det har vi. 

Når lysten er der - i perioder oftere end alm sex, da jeg har nemmere ved at komme når det er analt.

27 og 31

Doggy, missionær eller jeg rider ham (det sidste er hvad jeg syntes er bedst)

Det er uden kondom, netop for at han så kan komme oppe i mig, hvorimod det alt for ofte ikke er tilladt at komme i det "rigtige" hul, når vi kkke ønsker graviditet.

ja, han må hellere end gerne komme i mig og ja, vi kan begge godt lide det, ellers gjorde vi det ikke.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes faktisk også, at anal er ok. Det er primært min kæreste, der fik mig "overtalt" i starten, men vi har gjort det nogle gange nu og jeg kan sagtens komme af det.

Vi gør det dog ikke så tit, da vi nu er i gang med PB, så vi orker ikke helt det med, at han enten skal bruge kondom ved anal, som han tager af bagefter, eller at den skal vaskes inden vi har alm. sex.

Ved ikke helt hvordan andre kombinerer projekt baby og analsex  

Vi havde ikke anal sex i den periode vi prøvede at blive gravide... havde det taget mere end den måned det gjorde, kan det da godt være at vi en gang i mellem valgte anal fremfor projekt baby. Evt. Tæt omkring mens tid for ikke at misse chancen omkring ægløsning.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Har i analsex.
Ja det har vi

Hvornår har i det.
Det sker nok 8 ud af 10 gange 

Hvor tit har i det.
Uha. det jo forskelligt. nogle gange et par gange om ugen, nogen gange længere imellem. kommer an på tid og overskud

Hvor gamle er i.
28 år og 35 år 

Hvad stilling bruger i.
Typisk bagfra eller misionær

Er det med eller uden kondom.
Uden

Syns i om han kommer deroppe.
Det er hip som hap

kan i bække lig det.
Jeg er ikke fan af det, men heller ikke helt mod det. så det er virkelig sådan bob bob . kommer også an på om jeg kan slappe nok af 

Du mener da ikke seriøst at I har det 8 ud af 10 gange når du "ikke er fan af det, men heller ikke er helt imod det" - det lyder reelt set som om du virkelig ikke kan lide det, men at din kæreste gennemtrumfer at I skal...??

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Vi kan også begge lide det og nyder det begge rigtig meget.

Vi er henholdsvis 29 og 36

Jeg synes det er vildt frækt og han må gerne komme oppe i mig.

Vi har det desværre ikke så ofte som vi egentlig gerne ville, forid jeg er frygtelig blufærdig omkring det med hvis der skulle være noget afføring, så jeg skyller ud hver gang vi har analsex.

Men det kræver også lidt ekstra tid, at skulle skylle ud først. Hvad gør I andre? Tager I det bare som det er?

Jeg overrasker ham nogle gange med at skylle ud, hvis jeg har en fridag og børnene ikke er hjemme(delebørn), så det ikke altid er planlagt.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi kan også begge lide det og nyder det begge rigtig meget.

Vi er henholdsvis 29 og 36

Jeg synes det er vildt frækt og han må gerne komme oppe i mig.

Vi har det desværre ikke så ofte som vi egentlig gerne ville, forid jeg er frygtelig blufærdig omkring det med hvis der skulle være noget afføring, så jeg skyller ud hver gang vi har analsex.

Men det kræver også lidt ekstra tid, at skulle skylle ud først. Hvad gør I andre? Tager I det bare som det er?

Jeg overrasker ham nogle gange med at skylle ud, hvis jeg har en fridag og børnene ikke er hjemme(delebørn), så det ikke altid er planlagt.

Jeg har det som dig, dengang jeg havde kæreste.

Må jeg spørge hvordan du skyller ud og sikre dig alt vandet er kommet med ud igen ? Jeg oplevede nemlig et uheld en dag jeg prøvede og dette gjorde jeg aldrig gjorde det igen.

Jeg kunne godt lide anal, men var også bange for der kom noget med ud, og dette tiltalte mig ikke.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har det som dig, dengang jeg havde kæreste.

Må jeg spørge hvordan du skyller ud og sikre dig alt vandet er kommet med ud igen ? Jeg oplevede nemlig et uheld en dag jeg prøvede og dette gjorde jeg aldrig gjorde det igen.

Jeg kunne godt lide anal, men var også bange for der kom noget med ud, og dette tiltalte mig ikke.

Vi har investeret i sådan et analt brusehoved, hvor jeg skruer bruseren af og skruer det anale brusehovede på. 

Jeg sørger for at temperaturen på vandet ikke er for høj, det er ikke rart og så fører jeg den ind. Jeg har ikke særlig meget tryk på vandet.

Jeg "fylder" til det ikke føles rart mere. Så holder jeg mig så længe som muligt og sætter mig så derefter på toilettet og får det ud. Jeg gentager altid 2-3 gange, indtil vandet er 100% rent og der ikke kommer noget som helst - yes I know. Jeg er mega hysterisk med det.

Den allersidste gang, bliver jeg siddende et godt stykke tid, så jeg sikrer at der ikke kommer mere vand.

Jeg har gjort det rigtig mange gange og lige fra dag 1 vi begyndte på analsex og har aldrig haft nogle uheld. 

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Nej. Han har forslået det, men tænder slet ikke på det. Vi er 34 og 30.

Anmeld

26. maj 2017

Anonym

Vi synes heldigvis begge to at afføringskanalen ikke er noget vi tænder på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.