D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:
Hej jeg vil bare lige høre hvad jeres budget til julegaver ligger på? Jeg har selv budgetteret med 4000kr til gaver i år. Jeg har allerede købt de første 2 som er fællesgaver til min mor og stedfar (ophold med morgenmad 899kr) og til min far og stedmor (middag for 2 499kr). Til bedsteforældre og oldeforældre får de en julekurv pr. Par til 2-300kr og så er der min moster og onkel som får kaffe og chokolade til 200kr. Mine søskende giver vi ikke gaver til men kun til min søsters barn ca.200kr og så gaver til mine egne 3 unger og mand, som jeg ikke ved hvad skal have endnu. Jeg er altid stresset på forhånd over de gaver. Har fået lavet fint billede af ungerne der skal i julekort også så alle får sådan et. Svigermor og min mands mormor og bonussøn står han selv for at finde gaver til, så de er ikke med i budgettet, men det er nok 1500kr oveni. 
I år ligger mit budget på ca 100-150 kr pr gave. Det løber i alt op i ca 1000 kr. Normalt bruger jeg ca 250 kr pr gave, men er på su, og skal på videregående udd. efter sommerferien så er nødt til at spare op så jeg har noget at leve for til juli, så der må spares lidt på gavefronten.
Anmeld
Citér