Julegavebudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.251 visninger
20 svar
19 synes godt om
26. oktober 2016

Mullesmith

Hej jeg vil bare lige høre hvad jeres budget til julegaver ligger på? Jeg har selv budgetteret med 4000kr til gaver i år.  Jeg har allerede købt de første 2 som er fællesgaver til min mor og stedfar (ophold med morgenmad 899kr) og til min far og stedmor (middag for 2 499kr). Til bedsteforældre og oldeforældre får de en julekurv pr. Par til 2-300kr og så er der min moster og onkel som får kaffe og chokolade til 200kr. Mine søskende giver vi ikke gaver til men kun til min søsters barn ca.200kr og så gaver til mine egne 3 unger og mand, som jeg ikke ved hvad skal have endnu. Jeg er altid stresset på forhånd over de gaver. Har fået lavet fint billede af ungerne der skal i julekort også så alle får sådan et. Svigermor og min mands mormor og bonussøn står han selv for at finde gaver til, så de er ikke med i budgettet, men det er nok 1500kr oveni. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har ikke ligget et decideret budget, men sagt at vi giver for et bestemt beløb pr. gave... dog med udsving, da det er svært at ramme lige præcis

Jeg købte alle julegaver igår (vi giver kun børn julegaver) og det røg op på 2500 kr.

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Puhh vi ligger et budget som sådan, men vores egne 3 unger får stort set altid for mellem 600-1.000 kr (det løber jo hurtigt op ).

Så er der svigerforældrene, en oldemor og en oldefar (hver sin side af familien), så er der 3 nevøer/kusine, som skal have :-), og min ene søster (da hun holder jul her i år), og en svigerinde (da hun også holder jul hos os i år).. Og så er der 2 børn af en nær veninde

Jeg vil tro, vi rammer omkring 5.000 kr - måske 6.000 kr.

Manden og jeg har sløjfet julegaver til hinanden i år, dog får vi advents gaver af hinanden, og en lille ting juleaften fra børnene. Vi skal nemlig have en hund i år - og den koster 10.000 kr - og de penge skal lægges 2. advent - så i år giver vi ikke hinanden julegave, da det er hunden

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Guldlok88

Har ikk et budget, men det løber nok op i 5-6000... Har 6 unger og 4 voksne 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Fremad

Her er det mere eller mindre fast: 150 kr til hver på min mands side, dog giver børnene kun hinanden, og visioner bedste forældre...

250 kr til min side til hver... Der er det os mere eller mindre kun ungerne der giver hinanden...

Vi kommer op på Ca 2500 kr med alle gaver til alle også vores egne børn, vi giver ikke hinanden gaver, dog giver ungerne til mor og far.... 

Havde vi ikke penge ja så var der blevet meldt ud af beløbet blev mindre, grunden til beløbets forskel er at det altid har været sådan i vores familier 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

lilledittemor

Herhjemme ligger budgettet på omkring de 4000kr - 300kr pr. barn og 200-300kr til bedste og oldeforældre. 

Min mand og jeg giver ikke hinanden gaver.

Anmeld Citér

26. oktober 2016

MorTil3+

Det er svært at sige. Vores 3 børn får for omkring 1000kr hver, så giver de hinanden gaver for omkring 100kr(vores penge) det er jo så ca 600kr. Så giver vi fætre og kusiner for ca 200 hver og dem er der 5 af. Så er der bedste og oldeforældre og der er ikke rigtig noget beløb på men også et par hundrede og de er 5. Så plejer alle at få et billede af alle 3 børn, 10 billeder plus noget børnene selv har lavet som også løber op i et par hundrede med fremkaldning af billeder og materiale til det de nu skal lave. 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Mullesmith

Kan se det ligner meget det samme som vi giver for her. 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

AnoMom

Mullesmith skriver:

Hej jeg vil bare lige høre hvad jeres budget til julegaver ligger på? Jeg har selv budgetteret med 4000kr til gaver i år.  Jeg har allerede købt de første 2 som er fællesgaver til min mor og stedfar (ophold med morgenmad 899kr) og til min far og stedmor (middag for 2 499kr). Til bedsteforældre og oldeforældre får de en julekurv pr. Par til 2-300kr og så er der min moster og onkel som får kaffe og chokolade til 200kr. Mine søskende giver vi ikke gaver til men kun til min søsters barn ca.200kr og så gaver til mine egne 3 unger og mand, som jeg ikke ved hvad skal have endnu. Jeg er altid stresset på forhånd over de gaver. Har fået lavet fint billede af ungerne der skal i julekort også så alle får sådan et. Svigermor og min mands mormor og bonussøn står han selv for at finde gaver til, så de er ikke med i budgettet, men det er nok 1500kr oveni. 

Har ikk noget budget. Køber hvad jeg har lyst og råd til på det givne tidspunkt :-)

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Venterpålillesøster

Jeg har heller ikke et decideret budget, men det løber nok op i 3000-4000. Bruger altid flere penge, især på børnenes gaver  manden betaler for gaver til hans egen familie. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.