Hej alle. ( Sorry, det blev lidt længere end forventet

Jeg skal bruge noget hjælp. Jeg er 22 år, og har droppet ud af virkelig mange uddannelser, fordi jeg ikke har kunne tolerer så mange mennesker i et rum.
Jeg har gennem gået mange ting i min barndom, jeg har følt meget svigt og har ikke kunne stole på nogle. Jeg kan ikke tale, når der er for mange mennesker, det er som om at jeg ikke kan få luft, jeg bliver rød i hovedet og jeg kan slet ikke sige et ord. Det er helt uforklarligt hvordan jeg føler, når nogle snakker til mig, når der er over 3 personer i rummet, og det er 20 gange værre, hvis jeg ikke kender personerne.
jeg har aldrig set det som en problem før nu, jeg har droppet ud af mange uddannelser, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Jeg vil vildt gerne videre. Men det er også svært, når jeg er meget indelukket og ikke kan tale med folk om hvordan jeg føler, jeg viser næsten aldrig følelser, ikke andet end min "farcade" og jeg ved ikke hvorfor?
Jeg har tit overhørt samtaler, da jeg var i teenage årene, at min mor burde burde få mig til at psykolog eller sådan.
Men jeg føler ikke selv at jeg har en angst eller en depression. Eller er det bare mig der ikke vil inderømme, at jeg godt kan have en psykisk sygdom? Jeg tror selv at jeg bare er meget genert og indelukket. Men mange af dem der kender mig og selvfølgelig elsker mig, de tror noget andet.
Jeg er forresten gravid i uge 20, med min kæreste. Så vil virkelig gerne have nogle svar, fra folk der ikke kender mig, som måske ved mere om det? Det kunne være dejligt at blive hørt på en anderledes måde, hvis i forstår hvad jeg mener.
( tak for at læse med
)
Ps.
Jeg vil ikke høre noget om min graviditet, med at det er uansvarligt, når jeg står uden uddannelse osv. Jeg ved udemærket godt selv at det er ikke klogt, og dårligt tidspunkt i livet. Men jeg vil gerne have lov til at sige at jeg var på P-piller. Jeg opdagede ikke min graviditet, jeg fandt ud af det for omkring 3 uger siden, da jeg havde en blærebetændelse. Men er selvfølgelig overdrevet lykkelig, men også bange for fremtiden