Frustreret og kan snart ikk mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er nok bare en fase, men kan godt se det er en rigtig træls fase. Min datter har aldrig sovet særlig godt som helt lille, og har også været en værre natteravn så ved godt hvor benhårdt det er! Håber snart at det vender igen. Har du prøvet at ligge ham i din seng?

Håber jeg også det er. Tjekkede lige op på de der tigerspring og det ser ud til at han er i et lige for tiden. 

Ja men det går slet ikke. Så kravler han ud af sengen eller flår dynen af mig og dutter mig på babserne eller navlen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej han kom i vores seng og så lå vi i ske og så faldt vi begge i søvn. Min kæreste lå i fodenden

Haha ja okay. Den går så ikke herhjemme. Jeg kan ikke sove med ham om natten. Han har nogle bestemte skinner på fødderne og de slår banke hårdt 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

TNBC

Anonym skriver:

Han får en lille flaske netop for at dække mad og drikke. Men han vil alligevel ikk sove. 

Han sover i sin egen seng som står ved siden af min. 

Kan det være dig der vækker ham? Holder ham vågen? Prøvede det her, det kunne tage op til en time at putte, når man var i rummet, alene måske 10min

,har han prøvet alene på et værelse?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Kan det være dig der vækker ham? Holder ham vågen? Prøvede det her, det kunne tage op til en time at putte, når man var i rummet, alene måske 10min

,har han prøvet alene på et værelse?

Ved ikk hvordan jeg skulle vække ham. Han har altid sovet ved siden af mig. 

Men har ikk mulighed for eget værelse lige pt DS vi bor til leje på er værelse indtil vi får vores egen lejlighed. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Håber jeg også det er. Tjekkede lige op på de der tigerspring og det ser ud til at han er i et lige for tiden. 

Ja men det går slet ikke. Så kravler han ud af sengen eller flår dynen af mig og dutter mig på babserne eller navlen 

Det skal nok gå over igen. Lyder som om du har forsøgt det hele, så det er nok noget med bare at have tålmodighed og så få sovet når du kan. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det skal nok gå over igen. Lyder som om du har forsøgt det hele, så det er nok noget med bare at have tålmodighed og så få sovet når du kan. 

Tak. Jeg prøver virkelig også alt. I nat kunne jeg bare mærke at det er ved at være for meget. Nu skal han til sin far i weekenden. Så får jeg sovet igennem der :-)

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Tak. Jeg prøver virkelig også alt. I nat kunne jeg bare mærke at det er ved at være for meget. Nu skal han til sin far i weekenden. Så får jeg sovet igennem der :-)

Så må du nyde din weekend og få plejet dig selv. Det må være hårdt til tider at stå alene med natteroderriet. Kan selv huske at jeg rendte rundt som en zombie i perioder og jeg har endda en mand, som kunne hjælpe til. Så kan godt forstå det bliver skønt at lade op. 

God weekend

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Så må du nyde din weekend og få plejet dig selv. Det må være hårdt til tider at stå alene med natteroderriet. Kan selv huske at jeg rendte rundt som en zombie i perioder og jeg har endda en mand, som kunne hjælpe til. Så kan godt forstå det bliver skønt at lade op. 

God weekend

Det er bestemt også meget hårdt. Der er mange fordele ved at være alene. Men så sandelig også mange ulemper :-) 

tak. God weekend og tak for de beroligende ord. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.