Frustreret og kan snart ikk mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Har en dreng på 15 mdr. Han har sovet igennem de sidste mange måneder men den sidste uges tid er han vågnet omkring midnat og er så vågen helt til kl 4-5 stykker om morgenen. Hvilket resulterer i at jeg kun får sammenlagt 4 timers søvn og han er så træt om morgenen at han bare græder ved det mindste. Er selv død træt og kan snart ikk holde søvn manglen ud mere

hsn græder ikke om natten der ligger han bare og kigger i sin seng eller rejser sig og står og råber og griner. Han græder kun når han ikk får den opmærksomhed han søger. 

Ved snart ikk hva jeg skal gøre og føler mig efterhånden som en elendig mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Anonym

Der er jo tidspunkter i barnets liv, hvor det er i udvikling, hvilket måske tyder på kunne være nu. Du kan prøve at ligge dit barn nedog sige godnat, eller du kan evt prøve at formindske barnets lur mm dagen og putte senere om aften. Men ellers er der ikke så meget at Gøre, måm kan ikke stoppe børns udvikling. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er en fase. Det går over. 

Hvis han vågner kl 4-5, og det betyder at du kun får 4 timers søvn, så må du jo gå tidligere i seng.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Det er en fase. Det går over. 

Hvis han vågner kl 4-5, og det betyder at du kun får 4 timers søvn, så må du jo gå tidligere i seng.

Jeg går altid i seng kl 22 med henblik på at sove. Problemet er bare at jeg ikke kan falde i søvn oh ofte først falderbi søvn efter midnat. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Har en dreng på 15 mdr. Han har sovet igennem de sidste mange måneder men den sidste uges tid er han vågnet omkring midnat og er så vågen helt til kl 4-5 stykker om morgenen. Hvilket resulterer i at jeg kun får sammenlagt 4 timers søvn og han er så træt om morgenen at han bare græder ved det mindste. Er selv død træt og kan snart ikk holde søvn manglen ud mere

hsn græder ikke om natten der ligger han bare og kigger i sin seng eller rejser sig og står og råber og griner. Han græder kun når han ikk får den opmærksomhed han søger. 

Ved snart ikk hva jeg skal gøre og føler mig efterhånden som en elendig mor 

Jeg tænker at han sover for meget om dagen, nu når han er vågen stort set hele natten. Ville forkorte hans lur om dagen eller skære den ene lur fra hvis han stadig sover to lurer. Så burde han sove om natten, fordi du beskriver at han er rimlig frisk om natten, så han er nok bare udhvilet. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg går altid i seng kl 22 med henblik på at sove. Problemet er bare at jeg ikke kan falde i søvn oh ofte først falderbi søvn efter midnat. 

Er det tankerne der holder dig vågen?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym

Her har vis haft lidt samme problem, han kom ganske enkelt for tidligt i seng... Og fik muligvis for meget søvn i løbet af dagen... 

Det pisse hårdt, men put ham tidligere, og hop i seng selv..og så skal det forhåbentlig snart vende igen.... 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg tænker at han sover for meget om dagen, nu når han er vågen stort set hele natten. Ville forkorte hans lur om dagen eller skære den ene lur fra hvis han stadig sover to lurer. Så burde han sove om natten, fordi du beskriver at han er rimlig frisk om natten, så han er nok bare udhvilet. 

Han er død træt om natten. Han vil bare ikke sove. Han sover kun 2 timer til middag fra 12-14 og han kommer i seng kl 19:30 og sover i løbet af 5 minutter fordi han er så træt. 

Så kan ikke skære i hans middagslur

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Er det tankerne der holder dig vågen?

Nej jeg har bare altie haft svært ved at sove før midnat. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her har vis haft lidt samme problem, han kom ganske enkelt for tidligt i seng... Og fik muligvis for meget søvn i løbet af dagen... 

Det pisse hårdt, men put ham tidligere, og hop i seng selv..og så skal det forhåbentlig snart vende igen.... 

Går udfra du mener put ham senere? 

Han kan ikke puttes senere. Trækker den allerede til 19:30. Fra kl 18 ca er han helt færdig og død træt. Og han sover kun 2 timers middagslur. Det er det eneste han sover om dagen. 

Det der frustrerer mig mest er at når han er på weekend hos sin far så sover han igennem uden at vågne og der sover han længere til middag også så føler det er mig der gør noget forkert :-(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.