Frustreret og kan snart ikk mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Han er død træt om natten. Han vil bare ikke sove. Han sover kun 2 timer til middag fra 12-14 og han kommer i seng kl 19:30 og sover i løbet af 5 minutter fordi han er så træt. 

Så kan ikke skære i hans middagslur

Det kan jeg godt se Så ved jeg ikke hvad du ellers kan gøre udover bare at være enormt kedelig om natten og blive ved med at lægge ham ned.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

TNBC

Anonym skriver:

Har en dreng på 15 mdr. Han har sovet igennem de sidste mange måneder men den sidste uges tid er han vågnet omkring midnat og er så vågen helt til kl 4-5 stykker om morgenen. Hvilket resulterer i at jeg kun får sammenlagt 4 timers søvn og han er så træt om morgenen at han bare græder ved det mindste. Er selv død træt og kan snart ikk holde søvn manglen ud mere

hsn græder ikke om natten der ligger han bare og kigger i sin seng eller rejser sig og står og råber og griner. Han græder kun når han ikk får den opmærksomhed han søger. 

Ved snart ikk hva jeg skal gøre og føler mig efterhånden som en elendig mor 

Har du prøvet noget at drikke? Noget at spise? 

Sover han hos dig eller alene? 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså min den yngste vågner hver dag kl 5.00. Det gjorde den ældste også, men det stoppede da han startede i børnehaven. 

Jeg har prøvet alt muligt men måtte sande at jeg bare har børn der vågner tidligt. Man vænner sig til det 

mht. at vågne om natten. Det er en periode der går over. Læg dig med dit barn og bliv ved med at sige godnat.  På et tidspunkt falder dit barn i søvn. 

Men jeg ville nok få tjekket ørene - bare for at være sikker på at der ikke er noget der der trykker. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det kan jeg godt se Så ved jeg ikke hvad du ellers kan gøre udover bare at være enormt kedelig om natten og blive ved med at lægge ham ned.

Nej vel. Det er så frustrerende. Han har altid sovet godt om natten. Der er heller ingen problemer når han sover os sin far. :/

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Har du prøvet noget at drikke? Noget at spise? 

Sover han hos dig eller alene? 

Han får en lille flaske netop for at dække mad og drikke. Men han vil alligevel ikk sove. 

Han sover i sin egen seng som står ved siden af min. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså min den yngste vågner hver dag kl 5.00. Det gjorde den ældste også, men det stoppede da han startede i børnehaven. 

Jeg har prøvet alt muligt men måtte sande at jeg bare har børn der vågner tidligt. Man vænner sig til det 

mht. at vågne om natten. Det er en periode der går over. Læg dig med dit barn og bliv ved med at sige godnat.  På et tidspunkt falder dit barn i søvn. 

Men jeg ville nok få tjekket ørene - bare for at være sikker på at der ikke er noget der der trykker. 

Hvis det så bare var fordi han var udhvilet stod jeg også gerne op med ham. Men kl 4 om natten er lige i overkanten 

hans ører er tjekket. Det var nemlig også min tanke. Men de er helt fine 

lægger ham hele tiden når han rejser sig og siger. Godnat du skal sove nu. Men han griner og venter kun på jeg gør det igen. Det er leg for ham

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym skriver:

Hvis det så bare var fordi han var udhvilet stod jeg også gerne op med ham. Men kl 4 om natten er lige i overkanten 

hans ører er tjekket. Det var nemlig også min tanke. Men de er helt fine 

lægger ham hele tiden når han rejser sig og siger. Godnat du skal sove nu. Men han griner og venter kun på jeg gør det igen. Det er leg for ham

Det var det også for min dreng - ibdtilhan har lært at det ikke nytter noget

Jeg holdte ham tæt til mig og sagde godnat. Det gjorde jeg til han faldt i søvn.   Han protesterede selvfølgelig, men sagde bare godnat igen og på et tidspunkt fav han op. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det var det også for min dreng - ibdtilhan har lært at det ikke nytter noget

Jeg holdte ham tæt til mig og sagde godnat. Det gjorde jeg til han faldt i søvn.   Han protesterede selvfølgelig, men sagde bare godnat igen og på et tidspunkt fav han op. 

Altså så han faldt i søvn i dine arme også lagde du ham i egen seng? 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Nej vel. Det er så frustrerende. Han har altid sovet godt om natten. Der er heller ingen problemer når han sover os sin far. :/

Det er nok bare en fase, men kan godt se det er en rigtig træls fase. Min datter har aldrig sovet særlig godt som helt lille, og har også været en værre natteravn så ved godt hvor benhårdt det er! Håber snart at det vender igen. Har du prøvet at ligge ham i din seng?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Altså så han faldt i søvn i dine arme også lagde du ham i egen seng? 

Nej han kom i vores seng og så lå vi i ske og så faldt vi begge i søvn. Min kæreste lå i fodenden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.