Termin idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Halbschön

Linda2009 skriver:

Ja, hvis bare det hjalp med trapper, ture osv., men det er jo desværre bare ammestuehistorier. Min jordemoder anbefalede mig onsdag at få hvilet så meget jeg kan, for der bliver god brug for kræfterne til selve fødslen Han kommer når han kommer.

Håber for dig det er snart.

Hilsen Linda 38+6, som venter en lille prinsesse den 10-10

Uha, ja så kan din jo også komme når som helst.. Held og lykke med det.. Håber ikke du skal gå over tid... Er kun gået en dag over, men det er allerede ulideligt....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Halbschön

Zafir skriver:

Skøøønt

Håber ikke der går alt for længe endnu

Held og lykke! 

Tusind tak...

Nej det håber jeg godt nok heller ikke...

Tålmodighed er en dyd - og jeg aner ikke hvad tålmodighed er i disse dage

Anmeld

3. oktober 2009

Ayasmor

Du får lige en masse vestøv fra mig af.. håber snart at han vil ud til jer... og indtil da, så nyd den sidste tid hvor i kun er jer selv, og ikke mor og far.. og dyrk en masse hed sex.. hehe.. det kunne jo måske sætte gang i noget.. og omend ikke andet, så bare for sexens skyld

Anmeld

3. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

Du får lige en masse vestøv fra mig af.. håber snart at han vil ud til jer... og indtil da, så nyd den sidste tid hvor i kun er jer selv, og ikke mor og far.. og dyrk en masse hed sex.. hehe.. det kunne jo måske sætte gang i noget.. og omend ikke andet, så bare for sexens skyld

tusind tak kan ikke få vestøv nok lige nu masser af sex har vi prøvet, men har så mange bækkensmerter at det efterhånden er umuligt.. øv øv... Og nu er kæresten smuttet til pokerturnering, så jeg er blevet plantet på sofaen med telefonen i hånden, så jeg kan ringe hvis der sker noget...

Anmeld

3. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

tusind tak kan ikke få vestøv nok lige nu masser af sex har vi prøvet, men har så mange bækkensmerter at det efterhånden er umuligt.. øv øv... Og nu er kæresten smuttet til pokerturnering, så jeg er blevet plantet på sofaen med telefonen i hånden, så jeg kan ringe hvis der sker noget...

Det var så lidt.. øv ja den sidste tid er ikke lige lutter lagkage altid.. Hihi de kære mænd.. han hopper garanteret 7 meter fra sin stol, bare du skriver og siger hej.. Ja jeg prøvede vist næsten alle tips og tricks dengang, og lige lidt hjalp det.. så selvom det er skide svært (nær det umulige), så hyg dig den sidste tid.. du har tilsyneladende en fantastisk 1-værs med havudsigt som den lille ikke vil forlade.. Glæder mig rigtig meget til at høre om det hele.. ihhh

Anmeld

3. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

Det var så lidt.. øv ja den sidste tid er ikke lige lutter lagkage altid.. Hihi de kære mænd.. han hopper garanteret 7 meter fra sin stol, bare du skriver og siger hej.. Ja jeg prøvede vist næsten alle tips og tricks dengang, og lige lidt hjalp det.. så selvom det er skide svært (nær det umulige), så hyg dig den sidste tid.. du har tilsyneladende en fantastisk 1-værs med havudsigt som den lille ikke vil forlade.. Glæder mig rigtig meget til at høre om det hele.. ihhh

Hehe ja det er jeg overbevist om at han gør.. Bare når vi ligger hjemme, og jeg siger et lille av, så springer han op "føder du nu"... Og vi har aftalt at hvis jeg bare sender sms så er der ingen grund til panik... Men hvis jeg derimod ringer, så ved han at der er ved at ske noget.. Stakkels mand.. hehe...

Det er virkelig umuligt med den her ventetid, og det gør det virkelig ikke bedre når vores mødre er i røret hver anden time, for at høre om der er sket noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.