Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Linda2009 skriver:Ja, hvis bare det hjalp med trapper, ture osv., men det er jo desværre bare ammestuehistorier. Min jordemoder anbefalede mig onsdag at få hvilet så meget jeg kan, for der bliver god brug for kræfterne til selve fødslen Han kommer når han kommer.Håber for dig det er snart.Hilsen Linda 38+6, som venter en lille prinsesse den 10-10
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver:Skøøønt Håber ikke der går alt for længe endnu Held og lykke!
Ayasmor skriver:Du får lige en masse vestøv fra mig af.. håber snart at han vil ud til jer... og indtil da, så nyd den sidste tid hvor i kun er jer selv, og ikke mor og far.. og dyrk en masse hed sex.. hehe.. det kunne jo måske sætte gang i noget.. og omend ikke andet, så bare for sexens skyld
Renée88 skriver:tusind tak kan ikke få vestøv nok lige nu masser af sex har vi prøvet, men har så mange bækkensmerter at det efterhånden er umuligt.. øv øv... Og nu er kæresten smuttet til pokerturnering, så jeg er blevet plantet på sofaen med telefonen i hånden, så jeg kan ringe hvis der sker noget...
Ayasmor skriver:Det var så lidt.. øv ja den sidste tid er ikke lige lutter lagkage altid.. Hihi de kære mænd.. han hopper garanteret 7 meter fra sin stol, bare du skriver og siger hej.. Ja jeg prøvede vist næsten alle tips og tricks dengang, og lige lidt hjalp det.. så selvom det er skide svært (nær det umulige), så hyg dig den sidste tid.. du har tilsyneladende en fantastisk 1-værs med havudsigt som den lille ikke vil forlade.. Glæder mig rigtig meget til at høre om det hele.. ihhh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128