Termin idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Halbschön

Jaa, som overskriften lyder.. Jeg har termin idag, fredag d. 2.okt.... Så nu måtte han gerne melde sin ankomst....

Jeg glæder mig rigtig meget, og det kan virkelig kun gå for langsomt nu

Jeg ønsker jer alle en dejlig fredag og ik mindst en skøn weekend..

Knus Renée, 40+0.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Jaa, som overskriften lyder.. Jeg har termin idag, fredag d. 2.okt.... Så nu måtte han gerne melde sin ankomst....

Jeg glæder mig rigtig meget, og det kan virkelig kun gå for langsomt nu

Jeg ønsker jer alle en dejlig fredag og ik mindst en skøn weekend..

Knus Renée, 40+0.

Gud - Er det idag... Han har det for godt derinde i mausen... Han vil ikke ud i kulden endnu, det er jo dejlig varmt i mor's mave...

Sender dig noget vestøv... :O) 

Håber der snart sker noget... Held og lykke....

Anmeld

2. oktober 2009

Nova's mor

Held og lykke med fødslen når den kommer...

Anmeld

2. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Gud - Er det idag... Han har det for godt derinde i mausen... Han vil ikke ud i kulden endnu, det er jo dejlig varmt i mor's mave...

Sender dig noget vestøv... :O) 

Håber der snart sker noget... Held og lykke....

Tusind tak

Jaa det er idag... Lidt vildt.. Kæresten og jeg lå og snakkede om det i aftes inden vi skulle sove, at da vi fik datoen at vide tilbage i april måned, der var der jo en evighed til oktober.. Og nu er det dagen idag, som vi har gået og ventet længe på.... Det er så vildt at vi om et døgn kan stå med vores lille dreng i armene... Håber bare på at der snart sker noget - nu kan jeg virkelig ikke vente mere.. Så han må ud i kulden, så skal jeg nok sørge for at holde ham dejlig varm...  

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Tusind tak

Jaa det er idag... Lidt vildt.. Kæresten og jeg lå og snakkede om det i aftes inden vi skulle sove, at da vi fik datoen at vide tilbage i april måned, der var der jo en evighed til oktober.. Og nu er det dagen idag, som vi har gået og ventet længe på.... Det er så vildt at vi om et døgn kan stå med vores lille dreng i armene... Håber bare på at der snart sker noget - nu kan jeg virkelig ikke vente mere.. Så han må ud i kulden, så skal jeg nok sørge for at holde ham dejlig varm...  

Har du slet ikke nogen former for mens smerter eller noget der går i lændet? 

Jeg gik præcis 14 dage over, og havde bestilt tid til igangsættelse... Heldigvis gik den selv igang.,.

Anmeld

2. oktober 2009

maria_wlt

Håber han kommer i dag, så der kan komme endnu et vidunder på denne her dejlige dag (MIn fødselsdag i dag) Ha ha

Knæk og bræk med fødslen, og så bare ud og så nogen gode ture :-)

Maria 26 + 2

Anmeld

2. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Har du slet ikke nogen former for mens smerter eller noget der går i lændet? 

Jeg gik præcis 14 dage over, og havde bestilt tid til igangsættelse... Heldigvis gik den selv igang.,.

Jeg vil ik gå 14 dage over tid, det overlever jeg aldrig.. og så skal jeg ikke regne med at kunne føde ham selv, så jeg håber på at der snart sker noget.

Hmm, altså jeg har mere ondt i bækkenet de sidste par dage, og en del flere plukveer... Og det er vist det.... Håber, håber så meget på at der snart sker noget..

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Jeg vil ik gå 14 dage over tid, det overlever jeg aldrig.. og så skal jeg ikke regne med at kunne føde ham selv, så jeg håber på at der snart sker noget.

Hmm, altså jeg har mere ondt i bækkenet de sidste par dage, og en del flere plukveer... Og det er vist det.... Håber, håber så meget på at der snart sker noget..

Forstår dig udmærket... Held og lykke... Glæder mig så meget til at høre om hvordan det gik og se billeder af den lille...  

Anmeld

2. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

held og lykke når du når så langt
du må gerne få mine plukveer hehe

36+6

Anmeld

2. oktober 2009

LalleHv

Held & Lykke med det hele.. -Når lille-manden vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.