Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
with.love skriver:Held og lykke med fødslen når den kommer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_wt skriver:Håber han kommer i dag, så der kan komme endnu et vidunder på denne her dejlige dag (MIn fødselsdag i dag) Ha haKnæk og bræk med fødslen, og så bare ud og så nogen gode ture :-)Maria 26 + 2
Tusind tak.. har været ude at gå lidt på trapperne i opgangen... Nu må der da snart ske noget.. Lillemanden må da trænge til at komme ud og strække sine ben
Og tillykke med fødselsdagen
T24/10-09 skriver:held og lykke når du når så langtdu må gerne få mine plukveer hehe36+6
Renée88 skriver:Tak - plukveer har jeg skam masser af... Vil hellere ha nogle rigtige veer..
Renée88 skriver:Jaa, som overskriften lyder.. Jeg har termin idag, fredag d. 2.okt.... Så nu måtte han gerne melde sin ankomst.... Jeg glæder mig rigtig meget, og det kan virkelig kun gå for langsomt nu Jeg ønsker jer alle en dejlig fredag og ik mindst en skøn weekend.. Knus Renée, 40+0.
Dutte84 skriver:Gør dine Plukveer ondt?
Caroline86 skriver:puuuuuuuuuuuuuuuuuuuster lige en masse vestøv afsted! Håber du får en rigtig god fødsel og at lille prinsen beslutter sig for at komme ud i løbet af weekenden! knus Caroline 19+0
WiitrioeN skriver:Kæmpe tillykke med dagen...Håber der snart sker noget så hehe...Kram og lykkeønskning til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128