Så er der kort opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)

Kæmpe tillykke med lille pigen. 

Hård fødsel men så sej du er, så kom du flot ud af det. Og efter alt besværet er din skøn lille pige i dine arme nu. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. oktober 2016

MHB

Århhh Aya  Stort tillykke med hende! Sikke et forløb i har været igennem, men nu skal i bare nyde hinanden! Kæmpe stort tillykke med hende! 

Jeg sikker på at en stolt storebror kigger med fra skyerne  

Anmeld Citér

14. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
grinny skriver:

Aya er kommet til verden, perfekt og smuk, 3780 gram og 51 cm 

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Kæmpe stort tillykke med hende jeg er glad for at høre at I er okay alle sammen 

Jeg ønsker jer al mulig hel og lykke tilsikke en dejlig lille gulklump

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
grinny skriver:

Aya er kommet til verden, perfekt og smuk, 3780 gram og 51 cm 

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Hvor eejligt at høre fra dig. Men hvor er eet trist det ikke blev drømme fødslen, vi er desværre ikke alle lige heldige på det punkt men hold op en lækker lille basse, og håber i har mulighed for at nyde hende. Kæmpe stort tillykke med hende 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillesøster Aya

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+