Så er der kort opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Stort tillykke 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. oktober 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Stort stort tillykke med prinsessen...

Øv hvor er jeg ked af, at du/i ikke fik en god fødsel..

Anmeld Citér

14. oktober 2016

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17

Tillykke med jeres smukke pige

Anmeld Citér

14. oktober 2016

"Anarkisten"

grinny skriver:

Aya er kommet til verden, perfekt og smuk, 3780 gram og 51 cm 

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Hvor ser hun dejlig ud

Stort tillykke

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke, hvor er hun fin 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

TNBC

grinny skriver:

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Stort tillykke og saa dejligt at hoere en update.

En skoen pige..

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Ciss

Profilbillede for Ciss

Hvor er hun nydelig! Godt at det endte godt! 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Mo9ca

grinny skriver:

Puha sikke en omgang

Men sikke en helt igennem vidunderlig lille lillesøster og datter I har fået jer. Hvor ser hun så skøn ud. 

Jeg kan godt forstå du har det sådan. Det er sgu hårdt at føde på den måde. Du har fået det hele råt for usødet. Men jeg kan trøste dig med, at det kommer på afstand med tiden og en dag fremstår det ikke så nær så slemt som lige nu.

Men igen: KÆMPE stort tillykke med lille Aya

Knus Monica

Anmeld Citér

14. oktober 2016

hautecouture

Først; KÆMPESTORT tillykke med smukke, dejlige Aya (vidunderligt navn, iøvrigt ) - er sikker på hun er helt perfekt  Men hvor er jeg ked af, at høre fødslen var en dårlig/skræmmende oplevelse. Du er så tapper og jeg beundrer dig så meget. Nyd din lille familie og giv Aya (og din mand) et ekstra kys idag 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

FrkC

Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.