Så er der kort opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tillykke med din fine pige. Jeg er glad for at høre at I, under omstændighederne, har det godt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Shiaz

Stort tillykke med lillesøster 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Aristocats

TILLYKKE Hvor er hun fin!! 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

NGV

Tillykke! Såå fin hun er

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Rockertand

grinny skriver:

Aya er kommet til verden, perfekt og smuk, 3780 gram og 51 cm 

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Stort tillykke med jeres fine lillesøster.

Uanset fødselsforløbet, så er du den mega-sejeste superføder, din krop har gjort alt, den skulle, og det er jo ikke din skyld, at hun er stjernekikker og ligger skævt - det er der ingen, der kan kæmpe imod.

Nyd hende i fulde drag - og du skal nok blive klar til en fødsel mere engang, bare rolig, men næste gang bliver det drømmefødslen!

Tillykke!!!

Anmeld Citér

14. oktober 2016

et-ønske

grinny skriver:

Fødslen var et helvede. Vandet blev taget onsdag kl. 10 - natten til torsdag får jeg blokaden men kan ikke tåle den så jeg forsvinder faktisk og Aya's puls daler til under 50. Ca en time senere har de rettet mig og Aya følger efter. Jeg har dog stadig bedøvelsen så vi fortsætter.

Fredag morgen er jeg 10 cm åben men hun ligger skævt og falder ikke ned samtidig var hun stjernekigger og da de tager en prøve fra hendes hoved viser den at hun ikke har det godt mere så det blev akut kejsersnit i fuld narkose.

Vi har det begge godt nu, men må indrømme at de her to fødsler jeg nu har på bagen skræmmer mig fra at føde igen.

Først og fremmest tillykke med jeres lille vidunder  hun ser lækker ud 

hvor er det synd du har haft to -på hver deres måde- hårde fødsler   Men du har nu et mirakel i dine arme, et længe ventet et 

få snakket forløbet igennem igen og igen - og så igen! Det er så vigtigt at komme ud med det! Når dine veninder, familie mv virker "fyldt op" så læsser du af på os 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Muhmi

grinny skriver:

Hvor er hun smuk Og det mener jeg, hun ser helt perfekt ud 

STORT tillykke med jeres lille pige og håber du vil få en hurtig og smertefri tur tilbage på benene 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

tarkoflen

Kæmpe stort tillykke med smukke Aya <3 hvor er hun bare fin! 

Øv du ikke fik din drømmefødsel, men jeg håber at l får noget ro til at få det hele fordøjet og l får snakket rigtig godt med dem og hinanden om det. 

Kan l nu nyde jeres skønne lille datter og passe på hinanden. 

Kram herfra 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

L-Mortil3

grinny skriver:

Føj for en oplevelse! Men hvor er hun smuk og hvor er du bare mega sej!!!!

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Det er uden tvivl den bedste tråd, jeg har læst herinde!! Det er så mærkeligt. Jeg kender dig slet ikke og alligevel er jeg helt rørt nu 

Hun ser helt perfekt ud. Tillykke med hende. Jeg er ked af, at du ikke også fik en drømmefødsel, for det fortjente du helt sikkert, men sikke en guldklump, du fik ud af alt besværet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.