Hvilke flyverdragt kan i IKKE anbefale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

Kay

Vi har igen dårlige erfaringer med flyverdragter den første vi købte var fra lego wear og den var dejlig varm fin åndbar vandtæt, god holdbarhed (lillesøster bruger storesøsters aflagte og den særlige næsten ny ud til trods for den er brugt en hel serson) og pasformen er super god... og derfor har vi faktisk bare købt lego lige siden 

Det vigtigste at huske er at flyverdragter kun skal vaskes 1 gang om måneden Max.  Og at man skal bruge specielt Vaskemiddel til vinter overtøj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Kay skriver:

Vi har igen dårlige erfaringer med flyverdragter den første vi købte var fra lego wear og den var dejlig varm fin åndbar vandtæt, god holdbarhed (lillesøster bruger storesøsters aflagte og den særlige næsten ny ud til trods for den er brugt en hel serson) og pasformen er super god... og derfor har vi faktisk bare købt lego lige siden 

Det vigtigste at huske er at flyverdragter kun skal vaskes 1 gang om måneden Max.  Og at man skal bruge specielt Vaskemiddel til vinter overtøj

Hvilket slags vaskemiddel er det???? 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

ESV

Jeg vil kraftigt fraråde Mikk Line jeg syntes de er for tynde og slet ikke slid stærke nok. Jeg vil derimod vælge Reima Tec som er fantastisk eller didriksson

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Kay

Morogbarn skriver:

Hvilket slags vaskemiddel er det???? 

Det kan købes i sportsforretninger  der er forskellige mærker men bare spørg efter Vaskemiddel til vinter overtøj 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

bremsop

Kan klart anbefale Wheat.

De laver så godt overtøj  deres flyverdragter er så lette og lækre! 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

sarafj

Har kun haft gode erfaringer med molo, har altid holdt begge vores unger tørre (har købt molo de sidste 4 år) De er tynde ja, men varme nok (har godt nok også to varme unger), og så giver det altså god bevægelsesfrihed. Har også ok erfaring med dem fra Friends (dog nogle år siden, vi prøvede).

Vasker dem kun meget sjældent (når de virkelig er helt uigenkendelige ) og som en anden nævner, så brug specialvaskemiddel til vandtæt tøj. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

striber

Mc kinley (brugte den i år 2014) kan vi absolut ikke anbefale. Reflekserne var slidt af efter 3 vaske. Der gik hul 3 steder. Det var da sønnen kravlede i et træ, men de skal jo helst kunne holde til noget. Og han har kravlet i samme træ de sidste 3 år, og kun den ene flyverdragt gik der hul i. 

Føtex, kan vi heller ikke anbefale (Fra år 2015). Min pige blev kold i dem, og efter en tur i sneen, var hun også våd  

Lego Tec blev min dreng for varm i. Som om den ikke var åndbar nok. Så det endte med han blev kold og våd af sved (2015) 

Men de enkelte mærker laver også forskellige modeller, så det kan være rigtig svært!

Kan anbefale flere mærker, men det var jo ikke det du efterspurgte

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Mor1986

MHB skriver:

Jeg skal have fundet en flyverdragt til vores ældste søn, indtil nu har jeg været heldig at finde flyverdragter til gode priser på lagersalg o.l. men i år er jeg desværre ikke faldet over noget

Men så kommer det store spørgsmål, hvad skal man have? Holdningerne til flyverdragter er meget blandede og alle har vist deres favoritter. Jeg synes ofte der bliver spurgt hvad folk bruger men er der nogen i har haft til jeres unger som i bestemt IKKE vil anbefale? 

Det skal ikke være en svine-tråd men vil meget gerne hører hvis i har haft nogle som er blevet hurtigt slidt, er gået i stykker, ikke har holdt vand/sne ude osv. 

Jeg har læst tænks test, men vil gerne hører fra jer - virkelighedens testere Fortæl også meget gerne hvornår flyverdragten ca var fra da jeg tænker at firmaerne kan have lave forbedringer hvis det er 7-10 år siden  

Vi havde sidste år danefæ. Den kan ikke anbefales. Der kom konstant vand ind. 

Vi har gode erfaringe med name it. Og i år prøver vi hunmel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.