Hvilke flyverdragt kan i IKKE anbefale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.413 visninger
27 svar
26 synes godt om
11. oktober 2016

MHB

Jeg skal have fundet en flyverdragt til vores ældste søn, indtil nu har jeg været heldig at finde flyverdragter til gode priser på lagersalg o.l. men i år er jeg desværre ikke faldet over noget

Men så kommer det store spørgsmål, hvad skal man have? Holdningerne til flyverdragter er meget blandede og alle har vist deres favoritter. Jeg synes ofte der bliver spurgt hvad folk bruger men er der nogen i har haft til jeres unger som i bestemt IKKE vil anbefale? 

Det skal ikke være en svine-tråd men vil meget gerne hører hvis i har haft nogle som er blevet hurtigt slidt, er gået i stykker, ikke har holdt vand/sne ude osv. 

Jeg har læst tænks test, men vil gerne hører fra jer - virkelighedens testere Fortæl også meget gerne hvornår flyverdragten ca var fra da jeg tænker at firmaerne kan have lave forbedringer hvis det er 7-10 år siden  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Kløver

Molo overfladen blev meget underlig, og føltes klistret gummi agtig når den havde været våd, som om den ikke kunne tørre ordentligt, og min dreng kunne nærmest ikke håber i den så han var ofte våd selvom det ikke regnede og han blev kold i den hvis det var godt koldt udenfor, og skulle have flere dyner på i barnevogn men ikke været nødvendigt med en anden. 

Hummel har jeg også haft en som ikke holdte tør, så den duede ikke i regnvejr, gik ikke længe før sømmene begyndte at gå op og kunne ikke holde varm. Ikke godt med et forfrossent barn  

vi har aldrig oplevet disse ting med andre flyverdragter fra både Bilka/Føtex, Kvickly, Reima, Fairtail osv  

Anmeld Citér

11. oktober 2016

MHB

Årgangs Mor skriver:

Molo overfladen blev meget underlig, og føltes klistret gummi agtig når den havde været våd, som om den ikke kunne tørre ordentligt, og min dreng kunne nærmest ikke håber i den så han var ofte våd selvom det ikke regnede og han blev kold i den hvis det var godt koldt udenfor, og skulle have flere dyner på i barnevogn men ikke været nødvendigt med en anden. 

Hummel har jeg også haft en som ikke holdte tør, så den duede ikke i regnvejr, gik ikke længe før sømmene begyndte at gå op og kunne ikke holde varm. Ikke godt med et forfrossent barn  

vi har aldrig oplevet disse ting med andre flyverdragter fra både Bilka/Føtex, Kvickly, Reima, Fairtail osv  

Dejligt med lidt erfaringer. Jeg har haft kigget på både molo og Hummel men da jeg ikke selv har erfaringer var jeg lidt nervøs for om de bare er hypede eller om de virkelig er alle pengene værd.

Min veninde havde Ver de Terre sidste år og gav omkring 1800 for en flyverdragt. Men når den først blev våd (og det gør de jo altså nogengange) vejede den så meget at den ikke var til at løfte og barnet blev totalt immobiliseret, det dur jo ikke :/ Men står der jo dælme ingen steder  

Tak for svar  

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Abracadabra

Den ældstes Reima blev slidt op på 2-3 mdr - altså der blev slidt hul ved sømmen på inderlåret. Men den mindstes af præcis samme mærke og design var ok...

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Rockertand

MHB skriver:

Jeg skal have fundet en flyverdragt til vores ældste søn, indtil nu har jeg været heldig at finde flyverdragter til gode priser på lagersalg o.l. men i år er jeg desværre ikke faldet over noget

Men så kommer det store spørgsmål, hvad skal man have? Holdningerne til flyverdragter er meget blandede og alle har vist deres favoritter. Jeg synes ofte der bliver spurgt hvad folk bruger men er der nogen i har haft til jeres unger som i bestemt IKKE vil anbefale? 

Det skal ikke være en svine-tråd men vil meget gerne hører hvis i har haft nogle som er blevet hurtigt slidt, er gået i stykker, ikke har holdt vand/sne ude osv. 

Jeg har læst tænks test, men vil gerne hører fra jer - virkelighedens testere Fortæl også meget gerne hvornår flyverdragten ca var fra da jeg tænker at firmaerne kan have lave forbedringer hvis det er 7-10 år siden  

Hummel har vi haft lynlås-problemer med.

Mikk-Line bruger vi kun som ekstra, da de virker tynde og kolde i det (ungerne har dog ikke klaget).

Ej Sikke Lej bruger vi for 2. år i træk, deres farver falmer dog hurtigt ved vask.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

MHB

Abracadabra skriver:

Den ældstes Reima blev slidt op på 2-3 mdr - altså der blev slidt hul ved sømmen på inderlåret. Men den mindstes af præcis samme mærke og design var ok...

Nå hvor træls, det var vist en mandagsmodel  

Man kan nok have været uheldig med alle mærker men hvis nu mange har samme oplevelser må det være produktet fejlen ligger i, tænker jeg  

Anmeld Citér

11. oktober 2016

modesty

ESL blev utæt. H&M blev slidt op. Mikk-line var fint da han var helt lille, men for tynde til børnehavebørn synes jeg.

Molo er okay, men lidt tynde i det. Ver de Terre var okay. Ticket to Heaven var okay.

Favoritmærket til vinter-overtøj er uden sammenligning Mini a Ture.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

GUSO

Jeg har ingen dårlig erfaring for bruger kun Didriksons og kan varmt anbefale model theron eller migisi som faktisk er samme model men fra hver sin kollektion fåes lige nu til 499,- på XXL sport .dk 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

linkon

Hummel, bilka, hm og Føtex har ikke holdt til hverken bonus eller vores datter!

Eneste flyverdragten vi har haft som holder er mini A ture, så for os er det det eneste vi køber!

Anmeld Citér

11. oktober 2016

MHB

modesty skriver:

ESL blev utæt. H&M blev slidt op. Mikk-line var fint da han var helt lille, men for tynde til børnehavebørn synes jeg.

Molo er okay, men lidt tynde i det. Ver de Terre var okay. Ticket to Heaven var okay.

Favoritmærket til vinter-overtøj er uden sammenligning Mini a Ture.

Fedt mini a ture har jeg slet ikke kigget på, men det vil jeg da gøre nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.