Hvilke flyverdragt kan i IKKE anbefale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MHB skriver:

Jeg skal have fundet en flyverdragt til vores ældste søn, indtil nu har jeg været heldig at finde flyverdragter til gode priser på lagersalg o.l. men i år er jeg desværre ikke faldet over noget

Men så kommer det store spørgsmål, hvad skal man have? Holdningerne til flyverdragter er meget blandede og alle har vist deres favoritter. Jeg synes ofte der bliver spurgt hvad folk bruger men er der nogen i har haft til jeres unger som i bestemt IKKE vil anbefale? 

Det skal ikke være en svine-tråd men vil meget gerne hører hvis i har haft nogle som er blevet hurtigt slidt, er gået i stykker, ikke har holdt vand/sne ude osv. 

Jeg har læst tænks test, men vil gerne hører fra jer - virkelighedens testere Fortæl også meget gerne hvornår flyverdragten ca var fra da jeg tænker at firmaerne kan have lave forbedringer hvis det er 7-10 år siden  

Molo, min søn blev våd og ikke helt varm nok.

reima er det bedste efter min erfaring i mellem prisklassen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Guldlok88

Jeg har faktisk ikk haft nogle dårlige flyverdragter endnu, så det kan jeg (desværre)  ikke hjælpe med  men har gode erfaringer med Hummel 

I år prøver vi med McKinley og M79 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

lilledittemor

Vi har også prøvet nogle forskellige, men jeg kan ikke huske dem alle

• Ver de terre er rigtig flot, men dårlig i brug.
  • Mikk-Line var god til vuggestue brug, men som en anden skriver, så er de tynde.
  • Ticket to heaven var også udemærket.
  • Pompdelux har vi været enormt glade for og dem genbruger vi igen i år - de går begge i børnehave, så den skal kunne klare en del.

Anmeld Citér

12. oktober 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Her er vi ikke så vilde med hummel syntes de er meget stive i det. 

Vi bruger mikk line ja de er tynde i det men det gør børnene nemmer kan bevæge sig rundt og mine børn er altid dejligt varme mange af flyverdragterne isolere ned til minus 15 grader nogle til minus 25 grader alle 10 børn i vores dagpleje bruger mikk line da vores dagplejere anbefalder dem 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
modesty skriver:

ESL blev utæt. H&M blev slidt op. Mikk-line var fint da han var helt lille, men for tynde til børnehavebørn synes jeg.

Molo er okay, men lidt tynde i det. Ver de Terre var okay. Ticket to Heaven var okay.

Favoritmærket til vinter-overtøj er uden sammenligning Mini a Ture.

Det er jeg så glad for at høre. Jeg har lige investeret i en Mini A Ture 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

tarkoflen

En fra Theas børnehave havde købt en fra Kvickly sidste år, og det var ret håbløst! Kender flere der bruger pomp de Lux, overvejer det også hvis Thea ikke kan passe reima  

Anmeld Citér

12. oktober 2016

amkjaer

Mini A ture. 

Har kun prøvet dem en gang og de holder fint kok vand ud men de er mega tykke og jeg syntes de hæmmer bevægelsesfriheden for ungerne og nogle af dem der ikke fylder så meget går ned til samme minusgrader 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Clisolka

Jeg har efterhånden prøvet Danfæ, Føtex, Sportsmaster, Molo og Hummel. Jeg har været rigtig glad for dem alle, dog er jeg ikke særlig imponeret af Molos flyverdragter. Hold nu op de er tynde i forhold til f.eks. Hummel. Hummel kan godt være lidt for stive i det, men jeg elsker det mærke i flyverdragter, og så holder de altid mine børn varme

Anmeld Citér

13. oktober 2016

mor2011_

vi var altid glade for molo og hummel ingen problemer med dem overhoved. vi prøvede for 2 år siden at molo kun ikke holde tør og den blev sendt retur da der var fejl på den, vi fik ny uden bøvl.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mikk-line havde hun sidste år. Måtte købe ny. den var alt for kold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.