Positiv eller negativ ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mumiknold skriver:

Det forstår jeg virkelig godt

TAK for uddybende svar, nu fatter jeg det man regner to uger før ægløsning?

Du må altså hjælpe mig. Jeg vågende imorges og havde virkelig ondt i underlivet, det fortog sig rimelig hurtigt men det var da super underligt. Så jeg tog en ægløsningstest, fordi der var total oprør dernede og det føles som ægløsning el mens. Testen viste en svag streg jeg har jo som sagt ikke testet en helt klar streg, men det er sgu da for mærkeligt at der igen kommer en svag streg når jeg har testet ingen streg de sidste to dage

Hvad tænker du??

Det var så lidt.. Du spørger bare så meget som du vil 

Ja man er altid 2+0 ved ægløsning  Men ja det er ret wierd at man starter med at tælle fra sidste menstruation, men sådan er det i Danmark haha 

Hmm.. Måske ægløsningen er på vej?  
Hold øje med din krops signaler, og hvis de stopper igen, så kan det bare være din krop arbejder. Min krop kan også godt opføre sig mærkeligt efter ægløsning og frem til mens.. Mega irriterende fordi man tror alt muligt haha 

Ps. Snakkede lige med min kæreste.. Han vil gerne være en del af testningen, så vi har besluttet os for at teste tirsdag morgen sammen  Jeg kan sgu ikke vente .. Så nu må det bare gerne blive tirsdag haha .. Vi skal bare have en positiv test !!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Mumiknold

Anonym skriver:

Det var så lidt.. Du spørger bare så meget som du vil 

Ja man er altid 2+0 ved ægløsning  Men ja det er ret wierd at man starter med at tælle fra sidste menstruation, men sådan er det i Danmark haha 

Hmm.. Måske ægløsningen er på vej?  
Hold øje med din krops signaler, og hvis de stopper igen, så kan det bare være din krop arbejder. Min krop kan også godt opføre sig mærkeligt efter ægløsning og frem til mens.. Mega irriterende fordi man tror alt muligt haha 

Ps. Snakkede lige med min kæreste.. Han vil gerne være en del af testningen, så vi har besluttet os for at teste tirsdag morgen sammen  Jeg kan sgu ikke vente .. Så nu må det bare gerne blive tirsdag haha .. Vi skal bare have en positiv test !!!!

Det er rart at kunne få svar på selv de 'dummeste' spørgsmål

Det er mega weird at man tæller to uger som i virkeligheden intet har med noget at gøre

Det der ægløsnings halløj, det tror jeg altså aldrig at jeg bliver helt klog på

Det var kun imorges at det opførte sig virkelig underligt, jeg tog en test her i eftermiddag og der var den total blank satser på, at jeg bliver mere klog når næste ægløsning kommer. Så kan jeg også prøve og se, om jeg kan ramme den spot on med en test hvor den rent faktisk er lige så mørk som kontrolstregen eller om det simpelthen bare ikke er muligt for mig, men tænker at jeg bliver klogere for hver ægløsning og cyklus der kommer

ihh det er spændende med tirsdag, glæder mig til at høre nærmere det er ligesom der pludselig er lang tid til tirsdag, så forstår godt hvorfor du næsten ikke kan vente, det ville jeg godt nok næsten heller ikke kunne

Jeg har ikke regnet på hvornår jeg kan teste, men gad virkelig godt hvis jeg kunne vente til mens rent faktisk udeblev, medmindre jeg oplever symptomer, for det har jeg, ved de andre graviditeter oplevet relativt tidligt, plejer hurtigt at få ømme bryster og (mega) meget kvalme

Jeg glæder mig til at høre hvad den viser på tirsdag. Hvor langt er du på tirsdag?

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mumiknold skriver:

Det er rart at kunne få svar på selv de 'dummeste' spørgsmål

Det er mega weird at man tæller to uger som i virkeligheden intet har med noget at gøre

Det der ægløsnings halløj, det tror jeg altså aldrig at jeg bliver helt klog på

Det var kun imorges at det opførte sig virkelig underligt, jeg tog en test her i eftermiddag og der var den total blank satser på, at jeg bliver mere klog når næste ægløsning kommer. Så kan jeg også prøve og se, om jeg kan ramme den spot on med en test hvor den rent faktisk er lige så mørk som kontrolstregen eller om det simpelthen bare ikke er muligt for mig, men tænker at jeg bliver klogere for hver ægløsning og cyklus der kommer

ihh det er spændende med tirsdag, glæder mig til at høre nærmere det er ligesom der pludselig er lang tid til tirsdag, så forstår godt hvorfor du næsten ikke kan vente, det ville jeg godt nok næsten heller ikke kunne

Jeg har ikke regnet på hvornår jeg kan teste, men gad virkelig godt hvis jeg kunne vente til mens rent faktisk udeblev, medmindre jeg oplever symptomer, for det har jeg, ved de andre graviditeter oplevet relativt tidligt, plejer hurtigt at få ømme bryster og (mega) meget kvalme

Jeg glæder mig til at høre hvad den viser på tirsdag. Hvor langt er du på tirsdag?

Ja det er virkelig wierd.. Og så åndsvagt haha 

Det er så svært at lære sin krop at kende og alle de der lorte tests haha. Det bliver helt sikkert nemmere når du får næste ægløsning 

- Selvom jeg selvfølglig håber at du er gravid nu, og derfor ikke får ægløsning igen i den kommende tid 

hahaha ja, det er SÅ lang tid til!! Jeg har lige sendt dig en besked 

Det er da kun dejligt at du har nogle symptomer at gå efter!! Mega fedt 

På tirsdag er jeg 3+3  Det vill helt sikkert være bedre at vente til torsdag.. Da er det langt mere sikkert men nu må vi se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.