Anonym skriver:
Det var så lidt.. Du spørger bare så meget som du vil 
Ja man er altid 2+0 ved ægløsning
Men ja det er ret wierd at man starter med at tælle fra sidste menstruation, men sådan er det i Danmark haha 
Hmm.. Måske ægløsningen er på vej?
Hold øje med din krops signaler, og hvis de stopper igen, så kan det bare være din krop arbejder. Min krop kan også godt opføre sig mærkeligt efter ægløsning og frem til mens.. Mega irriterende fordi man tror alt muligt haha 

Ps. Snakkede lige med min kæreste.. Han vil gerne være en del af testningen, så vi har besluttet os for at teste tirsdag morgen sammen 
Jeg kan sgu ikke vente
.. Så nu må det bare gerne blive tirsdag haha
.. Vi skal bare have en positiv test 

!!!!
Det er rart at kunne få svar på selv de 'dummeste' spørgsmål
Det er mega weird at man tæller to uger som i virkeligheden intet har med noget at gøre
Det der ægløsnings halløj, det tror jeg altså aldrig at jeg bliver helt klog på
Det var kun imorges at det opførte sig virkelig underligt, jeg tog en test her i eftermiddag og der var den total blank
satser på, at jeg bliver mere klog når næste ægløsning kommer. Så kan jeg også prøve og se, om jeg kan ramme den spot on med en test hvor den rent faktisk er lige så mørk som kontrolstregen eller om det simpelthen bare ikke er muligt for mig, men tænker at jeg bliver klogere for hver ægløsning og cyklus der kommer
ihh det er spændende med tirsdag, glæder mig til at høre nærmere
det er ligesom der pludselig er lang tid til tirsdag, så forstår godt hvorfor du næsten ikke kan vente, det ville jeg godt nok næsten heller ikke kunne
Jeg har ikke regnet på hvornår jeg kan teste, men gad virkelig godt hvis jeg kunne vente til mens rent faktisk udeblev, medmindre jeg oplever symptomer, for det har jeg, ved de andre graviditeter oplevet relativt tidligt, plejer hurtigt at få ømme bryster og (mega) meget kvalme
Jeg glæder mig til at høre hvad den viser på tirsdag.
Hvor langt er du på tirsdag?