Positiv eller negativ ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har jeg haft en positiv test i går/i nat?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.284 visninger
22 svar
2 synes godt om
8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg håber i kan hjælpe mig 

I går morges tog jeg en ægløsningstest, da jeg havde begyndende ægløsningssmerter og jeg torsdag aften begyndte at få mere og mere udflåd. (Det er den øverste test) Den var langt fra positiv, så jeg tænkte ikke videre over det. 

Smerterne tog mere og mere til og udflådet fik mildest talt amok hele dagen igår, hehe   Derfor tog jeg en test meget sent i går aftes (den i midten) , lige inden jeg skulle i seng og faldt i søvn  I dag har jeg så tjekket den, men nu er den jo tørret ind og ser næsten positiv ud. 

Har derfor taget en i dag igen, som i kan se nederst langt fra er positiv.. Mit udflåd er blevet meget mildere i dag og smerterne er aftagende..

Vil i sige at jeg har haft en positiv test i går/ i nat?? 

Jeg er ny i det her, så jeg ved ikke så meget 

OBS: Beklager for gen indlæg men jeg glemte afstemningen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

loubri

Jeg har stemt nej. Test stregen er ikke lige så tydelig eller tydeligere end kontrol stregen. �� håber du snart oplever en positiv æl test ��

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Jeg har stemt nej. Test stregen er ikke lige så tydelig eller tydeligere end kontrol stregen. �� håber du snart oplever en positiv æl test ��

Mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

loubri

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar 

Men bliv ved med at teste! 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil blot lige informere om at jeg havde ægløsning 

Fik det tjekket ved lægen i går. Blot så en anden som måske finder denne tråd og har en test der ligner kender svaret 

(Ja jeg har tidligere selv søgt nettet tyndt for at finde svar på mine spørgsmål, så nu ville jeg lige hjælpe lidt her &nbsp 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Mumiknold

Det syntes jeg faktisk er virkelig dejligt at høre, for jeg kan bare ikke levere de der pang test, mine ligner dine og bliver bare ikke kraftigere (kan jo ske senere idag meeen) 

Fik du målt nede hos lægen?

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Anonym trådstarter

Det syntes jeg faktisk er virkelig dejligt at høre, for jeg kan bare ikke levere de der pang test, mine ligner dine og bliver bare ikke kraftigere (kan jo ske senere idag meeen) 

Fik du målt nede hos lægen?

Ja det tænkte jeg nemlig også at det ville være 
Fedt at det kunne hjælpe dig .. Det er langt fra alle der kan få en helt 100 % positiv en, så det er lidt noget vrøvl at den altid skal være 100% lig den anden... Selvom den selvfølgelig skal være tæt på 

Jeg fik en scanning 

Hvor han kunne se at ægget var væk og det havde været et stort et, da der lå meget væske fra den follikel som bristede 

Jeg krydser virkelig for at det er vores tur nu!!

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Mumiknold

Anonym skriver:

Ja det tænkte jeg nemlig også at det ville være 
Fedt at det kunne hjælpe dig .. Det er langt fra alle der kan få en helt 100 % positiv en, så det er lidt noget vrøvl at den altid skal være 100% lig den anden... Selvom den selvfølgelig skal være tæt på 

Jeg fik en scanning 

Hvor han kunne se at ægget var væk og det havde været et stort et, da der lå meget væske fra den follikel som bristede 

Jeg krydser virkelig for at det er vores tur nu!!

Det var en rigtig stor hjælp, for jeg testet og testet uden at have fået en helt klar test, dvs. at der kun har været kontrolstreg og en lidt svagere streg. Igår morges kom der ægløsningsslim, jeg testede til middag, der var kun en svag streg, til aften og her i formiddag er stregen helt væk Så enten har jeg ikke 'fanget' den eller også kan jeg bare ikke levere en klokkeklar streg men jeg håber nu alligevel at vi har ramt ægløsningen så svømmerne kan finde vej

Ihh hvor det lyder spændende hvornår kan du teste? Krydser finger for jer

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mumiknold skriver:

Det var en rigtig stor hjælp, for jeg testet og testet uden at have fået en helt klar test, dvs. at der kun har været kontrolstreg og en lidt svagere streg. Igår morges kom der ægløsningsslim, jeg testede til middag, der var kun en svag streg, til aften og her i formiddag er stregen helt væk Så enten har jeg ikke 'fanget' den eller også kan jeg bare ikke levere en klokkeklar streg men jeg håber nu alligevel at vi har ramt ægløsningen så svømmerne kan finde vej

Ihh hvor det lyder spændende hvornår kan du teste? Krydser finger for jer

Uhh hvor jeg altså bare håber for jer!! 
Altså min krop gik fuldstændig amok i fredags.. med ægløsningsslim og smerter i den ene side.. Så længe i har haft sex, så skal det nok gå  Så har i, i hvert fald gjort hvad i kunne Og hvis din krop pludselig sender signaler som kunne tyde på ægløsning, så er det bare med at teste igen.. Jeg har nemlig også prøvet hvor jeg troede den var der, men så fik jeg endnu "slemmere" ægløsningstegn nogle dage efter, også vidste jeg at nu var det nu, haha 

Jeg tænker at teste på torsdag, hvor jeg er 3+5 
Det er min kærestes fødselsdag, så det kunne være den smukkeste og bedste gave nogensinde  Sidst kunne jeg teste ret positivt 3+3, men den døde desværre 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Mumiknold

Anonym skriver:

Uhh hvor jeg altså bare håber for jer!! 
Altså min krop gik fuldstændig amok i fredags.. med ægløsningsslim og smerter i den ene side.. Så længe i har haft sex, så skal det nok gå  Så har i, i hvert fald gjort hvad i kunne Og hvis din krop pludselig sender signaler som kunne tyde på ægløsning, så er det bare med at teste igen.. Jeg har nemlig også prøvet hvor jeg troede den var der, men så fik jeg endnu "slemmere" ægløsningstegn nogle dage efter, også vidste jeg at nu var det nu, haha 

Jeg tænker at teste på torsdag, hvor jeg er 3+5 
Det er min kærestes fødselsdag, så det kunne være den smukkeste og bedste gave nogensinde  Sidst kunne jeg teste ret positivt 3+3, men den døde desværre 

Tak

Og igen tak for god info, for du har jo helt ret, må teste igen hvis det føles som ægløsning senere, men lige nu er der i hvert fald ro

krydser alt hvad jeg har, for at den er positiv og at alt er som det skal være, så du ikke oplever noget ligende, for det ville da ikke være til at bære

Sender en positiv tanke herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.