Anonym skriver:
Selvfølgelig forstår jeg.. Det er da helt naturligt at du ønsker et barn med din yngre kæreste som du er helt forelsket i
..
- Ja det er fedt at kunne finde nogle herinde som er i samme situation. Det er bare rart ikke at føle sig alene 
Jaaaa, jeg glæder mig også super meget til at melde tilbage!! 
Må ærligt indrømme, at hvis den ikke er her denne gang, så går jeg virkelig psykisk ned. Det er pisse hårdt, og kan mærke at jeg snart ikke har mere positiv energi at give af
...
Hahaha, ja jeg har virkelig virkelig også svært ved det.. Men jeg er kun 3+0 i dag, så den vil jo højest sandsynligt være negativ (os selvom jeg er gravid)
...Ville herre gerne teste i morgen, men tænker at den jo er negativ når det er så tidligt..
Jeg ønsker ikke at tage den mandag eller tirsdag fordi det er i starten af ugen (jeg er lige startet nye arbejde, som kræver meget energi), så hvis den er negativ, så ryger jeg langt ned, og er bange for at jeg ikke kan overskue at tage på arbejde, haha

Tak
Jeg forstår godt din frustration og den fornemmelse af, at du får psykisk ned hvis den ikke de der denne gang, og føler med dig, men desværre hører man jo tit at sådan en MA, helt stopper alt i systemerne, så på en måde skal man vel regne den tid fra
ved godt at det selvfølgelig er lettere sagt end gjort og ved heller ikke om man overhovedet kan tænke sådan, men hvis man kunne, ville det måske ikke virke som om, at man har prøver så længe og derfor have mere mod på at fortsætte, giver det mening? Syntes det gav god mening i mit hoved, men har lidt svært ved at forklare det
Anyways, syntes jeg at det er mega sejt at du ikke har testet endnu. Men forstå virkelig også godt din kriblen for at gøre det. Men du har jo fuldstændig ret, den vil nok uanset hvad være negativ og hvorfor udsætte sig selv for det, samtidig med, at man vil få nedturen, vil tvivlen jo også være der, fordi man har testet før den egentlig vil vise positiv
Jeg faldt over en artiklen hvor der stod:
'Indtil for nylig har graviditetsteste først virket fra den dag du skulle have din menstruation, men nu er der kommet en ny test på markedet, som kan give dig et ordentligt svar allerede fra 8. dag efter befrugtningen.'
Når du skriver 3+0, er det så tre uger eller tre dage? Det er altså virkelig lang tid siden at jeg var i det her game, kan du nok høre