mening om navnet Max ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

frk andreasen

jeg kommer til at tænke på den der sang om mini max kan i huske den??  det ville være rigtig sødt til en lille bassemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

cille22

vores venners knægt hedder max og han er bare en lille dejlig bisse!
eneste problem jeg har med max er at jeg altid kommer til at nynne sangen "det fedtmul og søn......." he he he

hilsen cecilie

Anmeld

7. oktober 2009

LMM

Hej..
Vi har snakket om Maxmilian, men synes at det tog lidt af vildbassen  men vi har snakket om Max Emil M K , men er ikke helt besluttet endnu..

Ha ha tænker også på fedtmule og søn ha ha tror også det er der min kæreste har navnet fra, han har altid gerne ville have en søn der skulle hedde Max.. Han synes det er meget stærkt..

-og de drengenavne jeg havde var slet ikke i sammenligning med Max.. og i starten var jeg slet ikke vild med det.. for der er fedtmule og søn, Max power o.s.v men er nu blevet ret vild med det efter jeg har set hvad I alle skriver og selv går og siger det

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

Hej..
Vi har snakket om Maxmilian, men synes at det tog lidt af vildbassen  men vi har snakket om Max Emil M K , men er ikke helt besluttet endnu..

Ha ha tænker også på fedtmule og søn ha ha tror også det er der min kæreste har navnet fra, han har altid gerne ville have en søn der skulle hedde Max.. Han synes det er meget stærkt..

-og de drengenavne jeg havde var slet ikke i sammenligning med Max.. og i starten var jeg slet ikke vild med det.. for der er fedtmule og søn, Max power o.s.v men er nu blevet ret vild med det efter jeg har set hvad I alle skriver og selv går og siger det

Jeg synes Max Emil bløder lidt op på Max, og synes faktisk det er ret sødt

Anmeld

7. oktober 2009

LMM

Det er også det... synes stadig det har en frækhed over sig, men på en sød måde.. og Emil er et familie navn fra min side..

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

Var ikke et navn jeg selv ville vælge...sorry...

Anmeld

15. oktober 2009

mama10

Godt jeg nok ik er den eneste der synes Max lyder som et frækt, sødt og vildbasse navn For min kæreste og jeg ville gerne give vores søn navnet, men det skal udtales på engelsk, for jeg kommer fra Thailand og min kæreste er dansk. Vi er ret unge 19 og 23 og rejser meget rundt i verden, så derfor får han et international navn

Anmeld

15. oktober 2009

Sees

LMM skriver:

jeg har før haft en debat igang havd i derude synes om navnet Max?? men fik desværre kun to svar

nu prøver jeg igen  min dejlige kæreste har altid ønskede at vores søn skulle hedde Max, jeg kan ikke finde ud af om jeg elsker det eller hvad jeg synes.. hmm..

så smid jeres mening

Jeg synes det er et fantastisk dejligt navn, til en lille bandit, en teenager og en voksen mand
Og så er det jo anderledes, så det er fedt !
Go for it

Anmeld

15. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes det er et super sødt navn, og et jeg selv kunne finde på at overveje... hvis det da ikke lige var fordi at mine forældres hund hedder Max

Anmeld

15. oktober 2009

LMM

Rikke skriver:

Jeg synes det er et super sødt navn, og et jeg selv kunne finde på at overveje... hvis det da ikke lige var fordi at mine forældres hund hedder Max

Tak Rikke. Vi har lige fået afvide at det er en lille dreng vi  vendter os, så kan kommer til at hedde Max Emil M K

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.