mening om navnet Max ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg bryder mig ikke meget om navnet Max...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Nova's mor

Min bedste barndoms ven hed Max og jeg synes det er sødt, til en vildbasse men ville aldrig kalde mit eget barn det.. sorry

Anmeld

1. oktober 2009

pipsen

Det navn har jeg da aldrig overvejet, men synes faktisk det klinger godt. Ser en lille fræk dreng med strithår for mig

Anmeld

1. oktober 2009

Vingummien

Syntes det er et super frækt og sødt navn. Men pas på måske bliver han efter navnet.

Vi valgte Emil og tro mig han er også en Emil

Anmeld

1. oktober 2009

Miamaja

1. oktober 2009

Fam. Madsen

LMM skriver:

jeg har før haft en debat igang havd i derude synes om navnet Max?? men fik desværre kun to svar

nu prøver jeg igen  min dejlige kæreste har altid ønskede at vores søn skulle hedde Max, jeg kan ikke finde ud af om jeg elsker det eller hvad jeg synes.. hmm..

så smid jeres mening

Jeg ELSKER navnet max min egen søn hedder Marcus Max bliver dog kun kalft Marcus for max er efter min afdøde far... og jeg har altid sagt at hvis jeg fik en dreng skulle han hede max.... så jeg kan godt lide navnet max.. undskyld det blev lidt langt

Anmeld

6. oktober 2009

LMM

Dejligt med alle de svar.. Kan hvis godt sige at det bliver Max.. for som mange af jer skriver forstiller i jer en dreng med strit hår og som er lidt fræk og en lille vildbasse.. og vi har selv været nogle små søde vildbasser.. hi hi

Anmeld

6. oktober 2009

wamse

Hmmm bryder mig slet ikke om navnet, sorry

Anmeld

6. oktober 2009

NaFe

Jeg bryder mig nu heller ik om det navn...minder mig om en hund....

Anmeld

6. oktober 2009

dorthemus

Jeg synes det er super flot,,,i min børnehave går en dreng der hedder Maximilian...var det noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.