mening om navnet Max ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

LMM

Dianan skriver:

Synes det er supersødt

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

LMM

Zette skriver:

Min tidligere kollega navngav sit barn Max, fordi han var meget Max. De kunne ikke finde på et navn helt op til dagen før fødslen. Men da barnet meldte sin ankomst på fødestuen og vejede hele 6,1 kg så kunne han ikke hedde andet end Max. og han er SÅ KÆR!

Derfor synes jeg at Max er sødt, men det er nok fordi jeg forbinder det med et dejligt lille væsen. Jeg ved ikke om du har det sådan, men ofte tænker jeg at "det skal mit barn i hvert fald ikke hedde" fordi jeg måske har mødt et menneske der ikke lige var fantastisk.Hvilket jo er åndsvagt i bund og grund.

Men jeg er sikker på at skal han hedde Max, så ved du det lige når han kommer op på maven af dig.

Har du ikke selv nogle ønsker til navne?

Hej, grunden til at jeg ikke var helt med på navnet, var nemlig fordi at jeg havde gået i folkeskole med en der hed Max og ham kunne jeg ikke lide han var et dårlig selskab!!!

Men nu når jeg går og siger Max hele tiden, er jeg vild med det!! Han sparker meget inde i maven, så en lille bølle hi hi..

Jeg havde mange ønsker til en lille dreng, Noah, Alexsander, Felix eller Emil.

Derfor kommer vores lille dreng til at hedde Max Emil M K

Anmeld

27. november 2009

smokin

Hej, grunden til at jeg ikke var helt med på navnet, var nemlig fordi at jeg havde gået i folkeskole med en der hed Max og ham kunne jeg ikke lide han var et dårlig selskab!!!

Men nu når jeg går og siger Max hele tiden, er jeg vild med det!! Han sparker meget inde i maven, så en lille bølle hi hi..

Jeg havde mange ønsker til en lille dreng, Noah, Alexsander, Felix eller Emil.

Derfor kommer vores lille dreng til at hedde Max Emil M K

Min kæreste vil meget gerne have en pige, så det håber jeg han får. (jeg vil bare have et sundt barn ) Men han synes at Mathilde er så kønt et navn, problemet er at jeg gik på HF med en der hed Mathilde, der bare ikke var mig. Men sådan kan man blive ved, jeg prøver at tænke på hende den lille fine Mathilde fra årgang 0 (som desværre ikke er med mere) Hun var da kær. Og det er Max Emil iøvrigt også

Anmeld

27. november 2009

CAndersen

LMM skriver:

jeg har før haft en debat igang havd i derude synes om navnet Max?? men fik desværre kun to svar

nu prøver jeg igen  min dejlige kæreste har altid ønskede at vores søn skulle hedde Max, jeg kan ikke finde ud af om jeg elsker det eller hvad jeg synes.. hmm..

så smid jeres mening

Jeg bryder mig ikke om navnet, kommer til at tænke på en hund, men det er nok fordi min mormor havde en der hed Max.

Anmeld

27. november 2009

LMM

Zette skriver:

Min kæreste vil meget gerne have en pige, så det håber jeg han får. (jeg vil bare have et sundt barn ) Men han synes at Mathilde er så kønt et navn, problemet er at jeg gik på HF med en der hed Mathilde, der bare ikke var mig. Men sådan kan man blive ved, jeg prøver at tænke på hende den lille fine Mathilde fra årgang 0 (som desværre ikke er med mere) Hun var da kær. Og det er Max Emil iøvrigt også

Vi er så helt vilde med navnet Mathilde og hvis det blev en pige skulle hun hedde Mathilde..

Anmeld

3. december 2009

smokin

LMM skriver:

Vi er så helt vilde med navnet Mathilde og hvis det blev en pige skulle hun hedde Mathilde..

Jeg terper også navnet mathilde og det er sku sødt må jeg nok erkende. Men Malou har vi også talt MEGET om.

Anmeld

3. december 2009

Maiken85

Min hund hedder Max

men kender nu også en fyr der hedder max, så begge dele kan da gå, hehe..

Anmeld

4. december 2009

LMM

Zette skriver:

Jeg terper også navnet mathilde og det er sku sødt må jeg nok erkende. Men Malou har vi også talt MEGET om.

Jeg kan også rigtig gode lide Malou kangodt lide at det er lidt anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.