...omkring dem.
Jeg kan starte med at fortælle mine egne.
Nu har jeg født to gange og skal føde igen for 3. gang til januar. De to første fødsler var drømmefødsler men omstændighederne omkring dem var en smule specielle.
Efter at have født den første, ringede jeg selvfølgelig til min mor og fortalte hende den glædelige nyhed. På det tidspunkt var hun inde i centrum af Århus. Efterfølgende ringede hun jo rundt til alle hun kendte og fortalte den store nyhed. Under en af samtalerne inde i byen lagde min mor mærke til, at der stod en kvinde og iagttog hende. Efter samtalen kom kvinden hen til min mor og sagde, at hun var næsten helt sikker på, at det var min mors datter som hun havde hjulpet tidligere på dagen med at føde vores søn. Og det var det.
Det var en meget speciel situation for begge kvinder at stå i. For hvad er oddsene lige for at det kan ske?!!
Anden gang jeg skulle føde var jeg 4 mdr. forinden involveret i et færdselsuheld. Der skete heldigvis intet med baby i maven der. Men jordemoderen som tjekkede baby og mig tænkte på os med jævne mellemrum efterfølgende.
Da fødslen gik i gang var det sjovt nok hende som tog imod os. Jeg huskede hende slet ikke fra den aften uheldet skete, men min kæreste og hende selv kunne godt huske hinanden. Det var selvfølgelig super rart for hende at få lov til at følge baby og mig til dørs. Og det skabte også et specielt bånd på stuen at vi havde den forhistorie med os da vi mødte hende igen til fødslen.
Tak fordi du ville læse med så langt.
Mvh. M
Begge mine børn er født før tid, men det pudsige er, at begge børn kom dagen efter min graviditetsfotografering.
Storebror er født 36+3 (foto 36+2) og lillesøster er født 35+1 (foto 35+0).
Begge fødsler er gået i gang spontant, og fotograferingerne var booket lang tid i forvejen.
Sååååå skal vi nogensinde have barn nr. 3 bliver graviditetsfotograferingen booket tidligst 37+0
Anmeld
Citér