Alder for hul i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2016

NaUlHa

Aisha skriver:

Jeg har stemt nyfødt. Men for min skyld er det meget kultur betinget. Fik mine i som nyfødt og har aldrig haft problemer med det : )

Min egen datter var 8 måneder da hun fik dem i.

Hvor fik du dem lavet henne, jeg har en på 14 måneder og jeg overvejer virkelig hun os skal have huller i ørene, jeg kan kun se det flotte i det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

Mortilah

NaUlHa skriver:

Hvor fik du dem lavet henne, jeg har en på 14 måneder og jeg overvejer virkelig hun os skal have huller i ørene, jeg kan kun se det flotte i det 

Vi bor i udlandet;-) derfor.. i mange andre lande er det mere reglen end undtagelsen at små piger har huller i örene. Vi har haft nul problemer med de huller. Ikke skyggen af infektion. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

B&J

Jeg vil sige 5-6 år

fordi der fik jeg selv første gang kan tydelig huske hvor stolt jeg var og hvor flot det så ud bagefter. Og min mor snakkede med mig om at det kunne komme tiltag gøre ondt men når man havde fået en skulle man også have nr 2

og hvis min søn var en pige og ønskede sig øreringe vil jeg gøre det.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Troldemommi

NaUlHa skriver:

Nu spørger jeg bare af nysgerrighed, men hvorfor skal en så lille pige stikkes i for at se flot ud, det er jo ikke hendes ønske, men dit ønske? 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

NaUlHa

Troldemommi skriver:

Nu spørger jeg bare af nysgerrighed, men hvorfor skal en så lille pige stikkes i for at se flot ud, det er jo ikke hendes ønske, men dit ønske? 

Det er jo netop derfor det ikke er blevet lavet endnu, hvis jeg havde været egoistisk havde hun det allerede nu, men det er jeg bare ikke 

ja det er mit ønske og derfor jeg ikke har gjordt det er i bud og grund fordi jeg ikke kan vide mig sikker på det er hendes ønske, og det kan værre når hun bliver ældre at hun ikke er glad for de er lavet. 

Jeg har kun overvejet det, og for mig er der langt fra overvejelse til beslutning 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Troldemommi

NaUlHa skriver:

Det er jo netop derfor det ikke er blevet lavet endnu, hvis jeg havde været egoistisk havde hun det allerede nu, men det er jeg bare ikke 

ja det er mit ønske og derfor jeg ikke har gjordt det er i bud og grund fordi jeg ikke kan vide mig sikker på det er hendes ønske, og det kan værre når hun bliver ældre at hun ikke er glad for de er lavet. 

Jeg har kun overvejet det, og for mig er der langt fra overvejelse til beslutning 

Okay jeg misforstod vist dit indlæg, jeg læste det som om det var besluttet  

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Omkring konfirmationsalderen ��

Hun har nævnt det nogle gange da veninderne og kusinen har, men synes ikke der er nødvendigt endnu (7 år) og hun er bange for blod og lignende, samt det at hun er en meget aktiv pige, der sjældent sidder stille.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Vik

Min pige fik dem da hun var knap 3 år. Ser ikke øreringe som noget farligt og voksen ting. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Leneur

PUHK skriver:

Jeg har stemt 15 år, da jeg synes, det er en alder, hvor man alligevel får lov til at træffe mange andre beslutninger selv.

Personligt synes jeg, at ørenringe til mindre børn ser prollet ud.

Prollet, hvad betyder det? Et ord jeg ikke har hørt før.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Leneur skriver:

Prollet, hvad betyder det? Et ord jeg ikke har hørt før.

Det er slang for "proletar-agtigt" og er vel i sig selv et lidt prollet ord ;-) Men jeg manglede et bedre ord for mine fordomme om ørenringe på børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.