Alder for hul i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Alder for hul i ørene?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.123 visninger
33 svar
56 synes godt om
1. oktober 2016

Troldemommi

Johanne på 5 år er begyndt at snakke om at hun gerne vil have hul i ørene, mit klare svar er nej, det må vente til hun bliver noget ældre, det er bare svært for to af hendes jævnaldrende veninder har allerede huller i ørene og hendes kusine på 7 har også, men der er også mange der ikke har endnu, jeg syntes bare det er så tidligt, jeg tænker selv 10-12 år er mere passende, er jeg gammeldags? 

Hvornår syntes du en lille pige tidligst må få huller i ørene? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

alenemor42

Min holdning er som din ��

Når de er gamle nok til selv at rense dem og skifte øreringe 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Troldemommi skriver:

Johanne på 5 år er begyndt at snakke om at hun gerne vil have hul i ørene, mit klare svar er nej, det må vente til hun bliver noget ældre, det er bare svært for to af hendes jævnaldrende veninder har allerede huller i ørene og hendes kusine på 7 har også, men der er også mange der ikke har endnu, jeg syntes bare det er så tidligt, jeg tænker selv 10-12 år er mere passende, er jeg gammeldags? 

Jeg var 10 år og kunne håndtere at holde dem rene og mistede faktis hullerne, de groede sammen og jeg skulle have ny.. 

Men ihværtifal har jeg sagt min datter skal være mindste 10 år 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

AnoMom

Har stemt 10 år som minimum. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP

Først sagde jeg når hun skulle konfirmeres  - mens faren sagde at det måtte hun da få nu.... (Hun er 5) Så vi har ingået et kompromis der hedder 8 år...- og så håber jeg hun har mistet interessen til den tid  Er faktisk ikke vild med at der skal unødvendige huller i hendes krop !! Jeg har ikke selv huller i ørene 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

lilledittemor

Da min ældste datter var 3 år ville hun gerne have huller i ørene - på trods af at jeg sagde at det gjorde lidt ondt at få dem i.

Hun fik dem og var pavestolt 

Jeg ser ikke noget problem med det 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Aristocats

Min datter må få øreringe når hun spørger om det -  jeg har stemt 3 år, da det nok er den tidligste alder de selv ville spørge. Hvis min datter spurgte på det tidspunkt, måtte hun godt. Sådan noget kan ikke få mig op af stolen. Man skal jo gøre hvad man har det bedst med, men jeg synes ærligt 10-11 år er at trække den - jeg kan ikke selv sætte mig ind i hvorfor de skal være så "gamle". Jeg er nok bare ikke så striks med sådan noget  Det er "bare" et par huller i ørene og at nogle piger ligefrem skal være i konfirmationsalder synes jeg er overdrevet - jeg forstår ikke, at man i hvert fald nægter tweens sådanne ting. Huller i ørene er da inden for rimelighedens grænser og det er ganske uskyldigt  Jeg er selv glad for, at jeg havde en mor der ikke nægtede mig uskyldige ting som huller i ørene helt oppe i teenageårene. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Carina:-)

Mine piger har været 5 begge 2 og det har aldrig givet prob

Vi hjalp og hjælper stadig hende på 8 med at skifte og rense og indtil nu ingen betændelse. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Soonmom

Ikke før 10 år i hvert fald  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Jeg fik da jeg var 7 år, så det har jeg stemt. Min datter får ihvertfald ikke tidligere end det, hvis hun overhovedet vil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.