Missed aborsion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2016

Lisbeth1985

Stivdie skriver:

Troldungen bliver ikke storesøster i denne omgang 

Til scanning i forbindelse med 1. lægeundersøgelse i dag,  men intet hjerteblink. Videre til gyn, der bekræftede og bookede tid til endnu en scanning. 

Er for langt henne til, at gyn ville lave medicinsk abort, så det bliver en kirurisk i løbet af næste uge. 

Åh, hvor jeg hader at sidde i kvalme og opkastninger og vide, det er uden grund 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2016

Stivdie

esioul skriver:

Det er bare ikke sjovt. Glæden bliver hevet fra en 

Ja, det var ikke nemt at bevare det gode humør og information som, at fosteret er ca 2,5 cm, så det må da lige være sket - det hjælper sjovt nok ikke,  og heller ikke scanningsbilledet. 

Men de var nu alle sammen meget professionelle og forstående, og havde kleenex i nærheden til mig. Men synes ikke det er rart psykisk at skulle vente 4 døgn med at få det fjernet, når jeg ved det er dødt. 

Så var det virkelig en befrielse at hente trunten fra vuggestue. Hun havde nemlig haft en super dag og grinede, fjollede og kyssede, og så er det næsten umuligt at fokusere rigtigt på at være ked af det 

Nu sover hun,  så nu tuder jeg igen  Øv. 

Anmeld Citér

30. september 2016

esioul

Stivdie skriver:

Ja, det var ikke nemt at bevare det gode humør og information som, at fosteret er ca 2,5 cm, så det må da lige være sket - det hjælper sjovt nok ikke,  og heller ikke scanningsbilledet. 

Men de var nu alle sammen meget professionelle og forstående, og havde kleenex i nærheden til mig. Men synes ikke det er rart psykisk at skulle vente 4 døgn med at få det fjernet, når jeg ved det er dødt. 

Så var det virkelig en befrielse at hente trunten fra vuggestue. Hun havde nemlig haft en super dag og grinede, fjollede og kyssede, og så er det næsten umuligt at fokusere rigtigt på at være ked af det 

Nu sover hun,  så nu tuder jeg igen  Øv. 

Det tager tid at komme over. Jeg glemmer aldrig min scanning, hvor ordene kom "der er ikke hjerteblink mere" - havde lige set blink ugen forinden og ingen tegn på "noget skulle være galt". 

Hold da op man føler sig tom når man tager derfra. Havde man nu haft blødning eller lign der havde indikeret noget, men nej... Det var også en MA jeg havde. 

Det er godt nok også længe at vente, kan huske jeg bare skulle have det UD!! kunne ikke forholde mig til det var derinde. 

Sender en kæmpe krammer og tanker 

Anmeld Citér

30. september 2016

Stivdie

esioul skriver:

Det tager tid at komme over. Jeg glemmer aldrig min scanning, hvor ordene kom "der er ikke hjerteblink mere" - havde lige set blink ugen forinden og ingen tegn på "noget skulle være galt". 

Hold da op man føler sig tom når man tager derfra. Havde man nu haft blødning eller lign der havde indikeret noget, men nej... Det var også en MA jeg havde. 

Det er godt nok også længe at vente, kan huske jeg bare skulle have det UD!! kunne ikke forholde mig til det var derinde. 

Sender en kæmpe krammer og tanker 

Nu kan jeg virkelig sætte mig ind i, hvordan du havde det. Havde faktisk ikke troet det ville påvirke mig så meget, for jeg "kender" jo ikke barnet, har ikke mærket liv osv. Men havde slet ikke forberedt mig på situationen, hvor hjernen skal forholde sig til en abort mens kroppen med hormoner osv stadig tror den er gravid.. 

Men er glad for jeg ikke havde booket tid til vandrejournal osv en uge tidligere, for så havde jeg set hjerteblink, været glad og først fået knust glæden om 3 uger, når jeg skulle have været til NF - med et foster i maven,  der havde været dødt i ugevis 

Anmeld Citér

30. september 2016

Soffy27

Svarer sjældent herinde- men vil lige sende et kram.. 

jeg prøvede det samme tilbage i sommeren 2013 og det kan stadig påvirke mig..

Jeg skulle til scanning- omkring uge 11,og damen der scannede så 2 fostre, men skulle lige have det bekræftet, så hun hentede en anden.. denne dame scannede i mindre en 40 sekunder og sagde "det positive er, at der ikke er noget hjerteaktivitet, for du er gravid med trillinger og det ville blive for farligt for dig" 

What? 

Jeg følte mig SÅ forrådt af min egen krop...den havde virkelig snydt mig.. havde jeg bare blødt eller noget - men nej.. kun tydelige graviditets tegn 

Fostrene havde været gået til i 4-5 uger, og jeg var begyndt at få det skidt - altså sådan influenza agtigt pga det åbenbart

Det var en meget meget mærkelig oplevelse.. ��

Dette skete også en fredag -.så jeg brugte hele weekenden til at Google mig frem til sandsynligheden for at de kunne tage fejl ����

jeg har så fået 2 lækre unger efter + ham jeg havde i forvejen ������

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Mikkar

Stakkels stakkels dig.. jeg oplevede det samme som dig for bare præcis en måned siden.. min første graviditet.. (jeg fik dog en medicinsk abort da jeg var 15, da mine p-piller ikke havde beskyttet mig).

det føles bare som om hele verden ramler sammen.. puha hvor kan jeg godt forstå dig, at man bare vil have det ud. når man så får det fjernet, vil man bare have det tilbage igen.

jeg græd utroligt meget hele første uge og var helt besat af at skulle blive gravid igen.. nu en måned efter er det stadig svært og jeg kan pludselig bryde ud i gråd. ❤️

Det har hjulpet mig, rigtig meget at snakke med venner, kæreste og familie, samt bekendte - som har en mere neutral holdning. ❤️

Men hold fast hvor er det hårdt og ubærligt,jeg ønsker ikke den oplevelse for nogen mennesker i verden. Den ene dag har man alt og næste dag bliver det fjernet.

Jeg håber du klarer dig godt igennem det og har skønne mennesker omkring dig, heldigvis har du en datter der kan holde dig lidt igang og så er hun jo et bevis på at du sagtens kan gennemføre en graviditet. ❤️

Personligt har det taget pusten fra mig, jeg tør næsten ikke prøve igen, i frygt for at det samme sker. 

Husk på at vi ikke kunne have gjort noget anderledes og at det ikke er vores skyld det skete. Der har været en lille fejl på fosteret, der har gjort det ikke kunne klare sig i den store verden. - jeg hadede selv tanken i starten, men det er bare naturens måde at fortælle det på. ❤️

Øv at det sker for os, det er dybt urimeligt.

jeg ønsker dig alt det bedste og sender dig lidt kram og medfølelse herfra ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.