Stakkels stakkels dig.. jeg oplevede det samme som dig for bare præcis en måned siden.. min første graviditet.. (jeg fik dog en medicinsk abort da jeg var 15, da mine p-piller ikke havde beskyttet mig).
det føles bare som om hele verden ramler sammen.. puha hvor kan jeg godt forstå dig, at man bare vil have det ud. når man så får det fjernet, vil man bare have det tilbage igen.
jeg græd utroligt meget hele første uge og var helt besat af at skulle blive gravid igen.. nu en måned efter er det stadig svært og jeg kan pludselig bryde ud i gråd. ❤️
Det har hjulpet mig, rigtig meget at snakke med venner, kæreste og familie, samt bekendte - som har en mere neutral holdning. ❤️
Men hold fast hvor er det hårdt og ubærligt,jeg ønsker ikke den oplevelse for nogen mennesker i verden. Den ene dag har man alt og næste dag bliver det fjernet.
Jeg håber du klarer dig godt igennem det og har skønne mennesker omkring dig, heldigvis har du en datter der kan holde dig lidt igang og så er hun jo et bevis på at du sagtens kan gennemføre en graviditet. ❤️
Personligt har det taget pusten fra mig, jeg tør næsten ikke prøve igen, i frygt for at det samme sker.
Husk på at vi ikke kunne have gjort noget anderledes og at det ikke er vores skyld det skete. Der har været en lille fejl på fosteret, der har gjort det ikke kunne klare sig i den store verden. - jeg hadede selv tanken i starten, men det er bare naturens måde at fortælle det på. ❤️
Øv at det sker for os, det er dybt urimeligt.
jeg ønsker dig alt det bedste og sender dig lidt kram og medfølelse herfra ❤️
Anmeld
Citér