Missed aborsion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
15 svar
5 synes godt om
29. september 2016

Stivdie

Troldungen bliver ikke storesøster i denne omgang 

Til scanning i forbindelse med 1. lægeundersøgelse i dag,  men intet hjerteblink. Videre til gyn, der bekræftede og bookede tid til endnu en scanning. 

Er for langt henne til, at gyn ville lave medicinsk abort, så det bliver en kirurisk i løbet af næste uge. 

Åh, hvor jeg hader at sidde i kvalme og opkastninger og vide, det er uden grund 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Falk43

Øv for pokker ... Sender lidt god karma til dig i den svære tid 

Anmeld Citér

29. september 2016

esioul

Stivdie skriver:

Til scanning i forbindelse med 1. lægeundersøgelse i dag,  men intet hjerteblink. Videre til gyn, der bekræftede og bookede tid til endnu en scanning. 

Er for langt henne til, at gyn ville lave medicinsk abort, så det bliver en kirurisk i løbet af næste uge. 

Kæmpe kram 

Anmeld Citér

29. september 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Stivdie skriver:

har prøvet det

Anmeld Citér

29. september 2016

Maalene

Det er jeg virkelig ked af at høre  Hvor langt skulle du være henne? 

Har selv prøvet en kirurgisk abort pga. en Missed abortion (blev opdaget omkring uge 10, men spiren var gået til omkring 6+0) - og vil bare fortælle dig, at det trods omstændighederne var en rar oplevelse  Ønsker dig det bedste 

Anmeld Citér

29. september 2016

Stivdie

Maalene skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre  Hvor langt skulle du være henne? 

Har selv prøvet en kirurgisk abort pga. en Missed abortion (blev opdaget omkring uge 10, men spiren var gået til omkring 6+0) - og vil bare fortælle dig, at det trods omstændighederne var en rar oplevelse  Ønsker dig det bedste 

Skulle være 9+0 i dag, og fostret blev målt til hhv.  8+3 og 9+0, så det må næsten lige være sket 

Anmeld Citér

29. september 2016

God-mor

Kæmpe kram

Anmeld Citér

30. september 2016

Maalene

Stivdie skriver:

Skulle være 9+0 i dag, og fostret blev målt til hhv.  8+3 og 9+0, så det må næsten lige være sket 

Åh, hvor forfærdeligt  Håber du kommer godt igennem det hele og at det snart lykkes jer med en lille spire som vokser sig stor og stærk 

Anmeld Citér

30. september 2016

Stivdie

Efter at have brugt 5 timer på hospitalet i dag, er det bekræftet at der ikke er hjerteblink og at fosteret sandsynligvis kun har været dødt en dag eller to. Jeg har snakket med narkoselæge og der er fastsat en tid til kirurisk abort mandag eftermiddag. Så nu skal jeg bare overleve weekenden... Heldigvis kommer min svigerfamilie, så der er lidt adspredelse, og min fantastiske svigermor bliver et par dage i næste uge og passer troldungen, så hun ikke skal starte i børnehave med sådan en minus-overskudsmor på sidelinjen 

Anmeld Citér

30. september 2016

esioul

Efter at have brugt 5 timer på hospitalet i dag, er det bekræftet at der ikke er hjerteblink og at fosteret sandsynligvis kun har været dødt en dag eller to. Jeg har snakket med narkoselæge og der er fastsat en tid til kirurisk abort mandag eftermiddag. Så nu skal jeg bare overleve weekenden... Heldigvis kommer min svigerfamilie, så der er lidt adspredelse, og min fantastiske svigermor bliver et par dage i næste uge og passer troldungen, så hun ikke skal starte i børnehave med sådan en minus-overskudsmor på sidelinjen 

Det er bare ikke sjovt. Glæden bliver hevet fra en 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.