blandede ægteskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min kæreste og faren til vores lille gryn er svensker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

memuffin

Rosa skriver:

Min kæreste og faren til vores lille gryn er svensker.

vi bor i sverige og vores yngste er født her... herligt forlkefærd syndes jeg

Anmeld

1. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er Københavner og bor med en fra Århus....tæller det Jeg har faktisk tænkt over det med at være kærester med en fremmed kultur - min store teenagekærlighed var fra Italien, men når man er 15 er der jo andre ting på spil.

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

Jeg er Københavner og bor med en fra Århus....tæller det Jeg har faktisk tænkt over det med at være kærester med en fremmed kultur - min store teenagekærlighed var fra Italien, men når man er 15 er der jo andre ting på spil.

det tæller  kun hvis der er kulturforskelle lol

Anmeld

1. oktober 2009

3rollinger

Jeg er gift med en spanier og vi bor i Spanien. Selvfoelgelig er vi forskellige og vi ser en smule forskelligt paa nogen ting, som resultat af hvor vi er opvokset. Han er desuden katolik og jeg er protestant. Men forskellene er saa smaa, ogsaa mellem religionerne, at det ikke giver anledning til de store problemer. Den stoerste forskel mellem os og der hvor vi har flest kontroverser, er vist mest forskellen mellem koennene end noget andet.

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

3rollinger skriver:

Jeg er gift med en spanier og vi bor i Spanien. Selvfoelgelig er vi forskellige og vi ser en smule forskelligt paa nogen ting, som resultat af hvor vi er opvokset. Han er desuden katolik og jeg er protestant. Men forskellene er saa smaa, ogsaa mellem religionerne, at det ikke giver anledning til de store problemer. Den stoerste forskel mellem os og der hvor vi har flest kontroverser, er vist mest forskellen mellem koennene end noget andet.

sådan er det også her... man kan godt mærke at det ikke er alle steder i verden at ligestilling er så langt som i skandinavien  min mand er muslim med meget ureligiøs... så den eneste måde vi mærker det på er at vi ikke spiser svin... derudover holder vi både islams og kristen jul

Anmeld

1. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

det er da det samme...  det får ens børn til at se anderledes ud og det kan folk godt kigge skævt til... min mand er albaner og mine børn har lys hud man alligevel kigger folk især når man kommer gående sammen med sin mand...

ja for mig er det mest med hensyn til mine børn. ville bare ikke blande mig for meget hvis det mest var forskelle i religion du mente.
jeg har jo lidt nogen andre ting at slåes med....for selv om jeg ikke længere er sammen med ham.... så har mine børn nogle gener der gør at jeg skal være lidt ekstra obs på dem.

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

ja for mig er det mest med hensyn til mine børn. ville bare ikke blande mig for meget hvis det mest var forskelle i religion du mente.
jeg har jo lidt nogen andre ting at slåes med....for selv om jeg ikke længere er sammen med ham.... så har mine børn nogle gener der gør at jeg skal være lidt ekstra obs på dem.

Jeg tænkte på alle forskelle og glæder der kommer af blandede forhold   så selvfølge hører du også med... ved ikke så meget om grøndlændere.., hvilke ting skal man være xtra obs med ?

Anmeld

1. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

Jeg tænkte på alle forskelle og glæder der kommer af blandede forhold   så selvfølge hører du også med... ved ikke så meget om grøndlændere.., hvilke ting skal man være xtra obs med ?

deres far har store problemer med alkohol....og det er desværre klassisk for grønlændere....det er efter sigende noget de har meget stor risiko for at arve. ca 4-5 gange større end alle andre.

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

deres far har store problemer med alkohol....og det er desværre klassisk for grønlændere....det er efter sigende noget de har meget stor risiko for at arve. ca 4-5 gange større end alle andre.

øv... min far er også alkoholiker og det er da ingen af os børn der har arvet ( vi er 4) så måske er du heldig  men kan godt forså du er bekymret sår nu de er disboniple for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.