Vi valgte privatdagpleje. Han var ca 9 mdr da han startede.
Vi valgte hende fordi hun er fantastisk til de unger. Hun er god til at rumme dem.....også når de er sure og trælse. Hun lader dem ikke græde sig selv i søvn, han må sidde med maden selv. Har han en off dag, så kommer han ofte i hendes bæresele. Jeg ELSKER den dame
. Jeg holder gerne ferie når hun har ferie (vi deler det lidt op og skiftes) for at min dreng kan komme hen til hende. Han er SÅ tryg ved hende og lige så vigtigt det er vi også. De er ofte i legestue, ude at cykle, ser på toge, i zoo o.s.v. Og de spiser primært økologisk.
Han var sikkert også blevet glad i vs (han er meget udadvendt) og i en anden dp.
Vi valgte umiddelbart dp, pga alle de historier om pædagoger der ikke kan rumme når ungerne er sure og som hellere vil drikke kaffe end være sammen med ungerne (jeg er med på at det er de færreste der er sådan), om vs børn der ikke får solcreme på, som ikke får skiftet ble o.s.v. Ved at vælge dp kunne vi 100% selv vælge hvem der skulle passe vores barn, det er den samme person som har ansvaret hver dag! Det er vigtigt for os. Men jeg er sikker på at der findes fantastiske vs og dårlige dp. Så jeg ville kigge på barnet og mærke efter om man stoler på stedet.
Anmeld
Citér