rigtige spark!!! <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Mist

Caroline86 skriver:

Jubiii!!!
Så gav min prinsesse mig langt om længe de første rigtige spark... Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går aftes og havde den ene hånd på maven (som jeg plejer) og pludselig gjorde hun opmærksom på sig selv 2 stk - lille pause og så et mere! Blev helt varm i hele kroppen og smilede bare over hele 5-øren! Jeg lå så der og ventede på næste spark, men nææ... så jeg lagde mig for at sove igen og efter 5 min fik jeg endnu et kæmpe spark
Daniel var lige faldet i søvn, så jeg ville ikke vække ham... men mon ikke hun giver sin farmand et spark, når hun er klar til det

Var bare nødt til at dele det med Jer!

knus Caroline 18+6, første spark 18+5

Det er bare SÅ dejligt når den lille sparker.. Men du må gerne få nogle af mine spark for jeg har blå mærker af spark. Min lille bebs er MEGET aktiv... Så jeg er så den heldige vinder af blå mærker på inderside af maven. SUK.

Men alligevel meget dejligt med spark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
maria-norby skriver:

Det er bare SÅ dejligt når den lille sparker.. Men du må gerne få nogle af mine spark for jeg har blå mærker af spark. Min lille bebs er MEGET aktiv... Så jeg er så den heldige vinder af blå mærker på inderside af maven. SUK.

Men alligevel meget dejligt med spark.

hæhæ...jeg regner også med at hun nok skal få givet mig "lidt" blå mærker undervejs man må tage det sure med det søde

Anmeld

1. oktober 2009

Mist

Caroline86 skriver:

hæhæ...jeg regner også med at hun nok skal få givet mig "lidt" blå mærker undervejs man må tage det sure med det søde

Ja det er jo lige det.. Især når det gælder livsbekræftigelse. Man ville jo os brokker sig hvis man slet intet mærkede..

Men nyder nu os stilheden i maven til tider..

Anmeld

2. oktober 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

ja nemlig... det er helt vildt! og nu kan jeg bare ikke lade være med at ae på maven hele tiden

Dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.