rigtige spark!!! <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

Jubiii!!!
Så gav min prinsesse mig langt om længe de første rigtige spark... Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går aftes og havde den ene hånd på maven (som jeg plejer) og pludselig gjorde hun opmærksom på sig selv 2 stk - lille pause og så et mere! Blev helt varm i hele kroppen og smilede bare over hele 5-øren! Jeg lå så der og ventede på næste spark, men nææ... så jeg lagde mig for at sove igen og efter 5 min fik jeg endnu et kæmpe spark
Daniel var lige faldet i søvn, så jeg ville ikke vække ham... men mon ikke hun giver sin farmand et spark, når hun er klar til det

Var bare nødt til at dele det med Jer!

knus Caroline 18+6, første spark 18+5

Åha hvor dejligt, det glemmer men bare ikke, kan stadig huske Liljes første rigtige spark, så vidunderligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Kaufie

Så skønt med spark - ihvert fald i starten, hvor de ikke sparker så hårdt og så højt......

Jeg fik mine første spark omkring uge 20 - aftenen før vores bryllup mens jeg spekulerede på om jeg turde holde tale for min mand - så havde desværre ikke ham at dele det med - men fik så flettet det ind i talen istedet

Anmeld

1. oktober 2009

RikkeR

Åh, hvor er det bare fantastisk - jeg går også og venter på at kunne mærke et eller andet, men måske det allerede sket, men bare gået min næse forbi

Smiler på dine vegne

Knus
Rikke 18+0

Anmeld

1. oktober 2009

Becks

Tillykke soede

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Tillykke soede

ihh tak putte!
hun har også givet "lyd" fra sig derinde i dag..så fantastisk

Anmeld

1. oktober 2009

Lærke90

Arg hvor er det bare dejligt søde..
Det er bare sådan en unik følelse, husker det også selv..
Så tror man lige pludselig meget mere på at der faktisk er et lille barn inde i ens mave..

Anmeld

1. oktober 2009

Mullemus86

Tillykke med de "rigtige" spark

Anmeld

1. oktober 2009

oo

uh! jeg fik helt kuldegysninger af at læse dit indlæg

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lærke90 skriver:

Arg hvor er det bare dejligt søde..
Det er bare sådan en unik følelse, husker det også selv..
Så tror man lige pludselig meget mere på at der faktisk er et lille barn inde i ens mave..

ja nemlig... det er helt vildt! og nu kan jeg bare ikke lade være med at ae på maven hele tiden

Anmeld

1. oktober 2009

4kløver

Det er bare så stort når der sker
Min kærste levede længe på det da mærkede det første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.