rigtige spark!!! <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jubiii!!!
Så gav min prinsesse mig langt om længe de første rigtige spark... Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går aftes og havde den ene hånd på maven (som jeg plejer) og pludselig gjorde hun opmærksom på sig selv 2 stk - lille pause og så et mere! Blev helt varm i hele kroppen og smilede bare over hele 5-øren! Jeg lå så der og ventede på næste spark, men nææ... så jeg lagde mig for at sove igen og efter 5 min fik jeg endnu et kæmpe spark
Daniel var lige faldet i søvn, så jeg ville ikke vække ham... men mon ikke hun giver sin farmand et spark, når hun er klar til det

Var bare nødt til at dele det med Jer!

knus Caroline 18+6, første spark 18+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jubiii!!!
Så gav min prinsesse mig langt om længe de første rigtige spark... Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går aftes og havde den ene hånd på maven (som jeg plejer) og pludselig gjorde hun opmærksom på sig selv 2 stk - lille pause og så et mere! Blev helt varm i hele kroppen og smilede bare over hele 5-øren! Jeg lå så der og ventede på næste spark, men nææ... så jeg lagde mig for at sove igen og efter 5 min fik jeg endnu et kæmpe spark
Daniel var lige faldet i søvn, så jeg ville ikke vække ham... men mon ikke hun giver sin farmand et spark, når hun er klar til det

det er så fantastisk at få det første spark...  tillykke med det..

Anmeld

1. oktober 2009

Nanna1985

Årh hvor FANTASTISK

Der er intet bedre end at mærke sit lille barn sparke

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jubiii!!!

Hvor er det skønt...   Man bobler helt inde i sig selv når man mærker det først spark, bare vent til når hun kan sparke rigtigt igennem...

Jeg husker tydeligt, at vi brugte en weekend dag, bare på at ligge i sofaen og mærke Julie sparke... Hun var faktisk temmelig aktiv den dag... Min kæreste lagde sit hoved på maven, og der fik han et ordenligt spark, så han fløj væk...

Faktisk hver gang han lagde hånden på min mave, gik nærmest amok med at sparke - Det passede sikkert ikke lige damen at han skulle mærke hende...

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nanna1985 skriver:

Årh hvor FANTASTISK

Der er intet bedre end at mærke sit lille barn sparke

nej, det var bare så vildt fedt!!!
Selv i dag sidder jeg bare og smiler...

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

Det er så dejligt når de sparker for første gang!!!

Anmeld

1. oktober 2009

maria_wlt

Kan kun sige LOVE IT....Tristan var godt nok 23 uger om det, men så har han også givet den hele armen derefter...

Har fundet ud af at varm kakao lige er sagen for ham :-)

Anmeld

1. oktober 2009

christina2412

åh det er bare så stort det første spark

kan godt huske det jeg var 20+1 da jeg mærkede vores søn første spark.

så går det virkelig op for en, man har et lille vidunder i maven

og glæd dig der kommer mange flere, også nogen der gør ondt, men man nyder det bare i fulde drag

christina 34+0

Anmeld

1. oktober 2009

Nanna1985

Caroline86 skriver:

nej, det var bare så vildt fedt!!!
Selv i dag sidder jeg bare og smiler...

Ja det forstår jeg godt

Bare vent til den stolte farmand mærker sin lille prinsesse pige sparke første gang  Så er han da os helt SOLGT

Anmeld

1. oktober 2009

BabyTosset

Hvor fantastisk! Glæder mig selv til at kunne mærke spark på et tidspunkt

Knus Pia 16+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.