Anonym skriver:
Jeg har en baby på 13 uger. Amningen har fungeret fra dag 1, hvor baby har haft en god appetit og god sutteteknik, men pludselig det seneste tid har amningen fungererer mindre godt og efterhånden er det ikke spor hyggeligt at skulle amme.
Han er meget urolig og spiser lidt, hvorefter han slipper og nægter at tage den side igen. Han gør sig helt stiv og græder. Kan så ligge ham til i den anden side, hvorefter det samme gentager sig. Kan skifte side mange gange.
Hvis jeg rejser mig op og står/går og ammer, så tager han som regl godt fast, men det er sindssygt hårdt for min ryg og arme. Hvad pokker er der galt?
Jeg tror det er gået ud over min mælkeproduktion, for mine bryster er helt slappe, også selvom jeg vågner. (Han spiser om natten, men der er ikke noget tidspunkt hvor de følels helt fyldte)
Hvad pokker kan det være? Frygter ikke at have mælk nok, men jeg kan sagtens trykke mælk ud, hvor det sprøjter med et godt tryk.
Hvis jeg prøver at lade være med at skifte side, så græder han bare mere og mere og køre sig selv helt op... Men han skal jo ind til den fede mælk :-(
Jeg overvejer at stoppe med at amme, men jeg har været SÅ glad for at amme, når bare det hsr fungeret. Øv øv! 
Jeg var selv igennem noget af det samme. Efter 3-4 mdr, måtte han på fuld flaske. Til sidst kunne jeg kun om amme morgenen. Hans kurve faldt lidt, og han græd og græd hele tiden. Jeg havde eller virkelig været en go malkeko! Han tog virkelig meget på, den første tid.
Jeg var enormt stresset. Vi fandt ud af, han skulle have en kranieoperation, og det tog virkelig hårdt på mig. Til sidst ville han ikke ha brystet mere. Efter han kom på flaske, var det en meget mere rolig dreng vi havde, og han tog igen på.
Hvis du har givet det en chance, og det bestemt ikke er en glæde mere. Så synes jeg også, du skal overveje flaske. Det lyder ikke som nogen af jer, synes det er en dejlig stund. Det skal det jo helst være.