Tusind tak for alle jeres svar. Så der var nogle der bad om opdatering.
Den første dag gik bedre end forventer, faktisk nåede jeg næsten at overbevise mig selv om at det nok skulle gå fint resten af modulet. Bl.a. ved at støtte mig til nogle af de svar jeg fik fra jer her på baby.
Dagen igår bød på både op og ned ture. Da vores underviser lagde ud med at nu skulle grupperne laves og være dannede inden kl 10, fik jeg det så psykisk dårligt, at jeg faktisk besluttede at helt give op. (Pakkede diskret mine ting sammen imens hun snakkede, og forlod lokalet så stille det nu er muligt).
Det var næsten en hel befrielse at komme ud og tænke "aldrig mere", men en (utroligt sød) medstuderende, må havde set jeg gik, og kom ud til mig, for at hører hvorfor jeg forlod klassen, (Det skal siges at på det her tidspunkt rystede mine hænder så meget at jeg næsten ikke engang kunne holde min egen taske på plads, hvilket var virkelig irreterende når man godt vil virke fattet i sit svar til hende).
Jeg kan ikke huske så meget om hvad jeg sagde til hende eller hun sagde til mig, men i hvert fald tog hun min taske med tilbage til klasselokalet og sagde jeg skulle gå en tur og komme tilbage når jeg havde det bedre. (Jeg har aldrig været så taknemlig, som lige der). Havde det ikke været for hende var jeg kørt og stoppet på uddannelsen.
Efter at havde sundet mig lidt og kommet "oven på" igen efter min totale nedsmeltning, fik jeg hanket op i mig selv, og gik tilbage til klassen. (Følte jeg skyldte dem lidt en forklaring, men det havde min lærer og hende der kom ud til mig, sørget for) utroligt overvældende at de var så betænksomme, de havde kort fortabt at jeg var gået ud pga. Et angstanfald, og hvad der lå bag.
Jeg er nu kommet i en gruppe, men er stadigvæk utroligt bange for at blive forrådt, selvom de virker søde nok. Tager en dag af gangen og lige nu vil jeg satse på jeg fortsætter.
Vil gøre hvad jeg kan for at nå mit mål.