Tystys14 skriver:
Puha det simpelhen den sværeste beslutning ever. Men er så ulykkelig på mit studie. Er igang med sygeplejersken (modul 9), men har fuldstændig mistet modet og lysten.
Havde en grim oplevelse med en medstuderende, som gjorde jeg blev sygemeldt. Nu jeg så tilbage, på studiet og frygter mere end andet gruppearbejdet.
Min frygt spænder ben for mig. Nu mine tanker så overskygger af en anden frygt... Hvad så nu ? Hvad skal jeg med mit liv udover at være mor ?
Har altid troet sygeplejeske var min drøm, men nu er jeg på bar bund.
Mine forældre er dybt imod jeg stopper, men min mand støtter mig heldigvis. Øv en følelse.
Er der nogen her på baby der har prøvet noget lign ??? Hvad gjorde i og hvordan har i det idag ???
Jeg droppede ikke ud, men jeg vil lige give mit besyv med 
Jeg går på et studie, hvor jeg overhovedet ikke passede ind... De medstuderende var stride... Og havde ingen forståelse for, at jeg mor ved siden af studie... Derfor krævede de tit, at jeg gik i skole til kl 23.. Herudover var/er der så meget rod på min uddannelse, da skolen åbenbart ikke har styr på det de skal have styr på...
Det endte faktisk med, at jeg blev så dårlig psykisk, og jeg havde svært ved at rejse mig op igen. Jeg havde hjertebanken hver evig eneste gang, jeg skulle i skole... (jeg lider af angst blandt andet)
Jeg brugte rigtig mange ressourcer på det her skoleting, og jeg følte det var på bekostning af min familie. MEN jeg vidste, at snart skulle jeg i praktik, og snart var jeg "fri" for alle de her ting, så jeg kæmpede mig igennem, selvom mange sagde, at nu var det nok.
I dag er jeg i praktik, og jeg er stolt over, at jeg kæmpede mig igennem. Sådan virkelig stolt.
For mig lyder det til, at det ikke er faget, men angsten for at det skal gå galt? For så ville jeg ikke droppe ud.
Jeg ville prøve arbejde med det... Arbejde med angsten, og den eneste måde man arbejder med angsten er, at man faktisk ser "frygten" i øjnene.. At man lærer at det ikke er farligt, og så vil angsten blive mindre og mindre...
Det lyder så "nemt", men det er det bestemt ikke (jeg har arbejdet meget med angst, fordi jeg selv lider af det)
Så gør op med dig selv - er det faget? eller er det angsten for der sker det samme? 
Held og lykke med det hele, og du er altid velkommen til at skrive PB til mig, har selv været et "grimt" forløb igennem.