Synes du at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2016

Mortilah

Malunsesmutti skriver:

Hvorfor svarer du så på spørgsmålet, hvis dine børn ikke går i daginstitution?  

Jeg har ikke kun ét barn den yngste er 8 mdr og den ældste er 10. Så jeg kan jo sagtens svare da de andre har været i vuggestue, børnehave, dagpleje, skole den yngste selvfølgelig ikke endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

Sandratoft

Mariehøne123 skriver:

Jeg synes nu stadig der er en forskel du kan jo tilpasse dagligdagen hvis den lille er træt efter En sen aften. Hvis en 13 mdr barn er i vuggestue fx 40 timer om ugen er der et helt andet behov for ro og struktur. 

Men hver glad for du har så nemme unger der kan komme med rundt og sove alle steder. Det er ikke alle der er sådan og det er ikke kun opdragelse og hvad de er vant til. 

Har mortila ikke et noget mindre barn end en på 13 måneder? Eller har jeg misforstået noget?

Anmeld Citér

27. august 2016

Mortilah

Sandratoft skriver:

Har mortila ikke et noget mindre barn end en på 13 måneder? Eller har jeg misforstået noget?

Hvis jeg nu skal skære det ud i pap...

Så alle får med, at jeg er berettiget til at svare. Så har vi barn 8 mdr ikke institution. Barn 2 vuggestue, barn 5 børnehave. Barn 8,9,10 skole. Alle har været i børnehave, dagpleje osv. Jeg tror godt jeg kan tillade mig at svare på spørgsmålet.. (Ja nogle er bonusbørn men vi har dem også på skoledage!)

Anmeld Citér

27. august 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej synes ikke det er for meget - hun har vel noget hun bliver kørt i når hun bliver træt og kan sove hvis det skulle være. 

Vi er ikke alle mulige steder hver dag men en gang i mellem er vi i zoo, tivoli, stranden, skoven, legeplads osv. Mine børn elsker det

Anmeld Citér

27. august 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi er ofte sammen med venner om eftermiddagen/aftenen, og så spiser vi gerne sammen, men vi er altid hjemme/vores gæster går hjem, når klokken er senest 7, så børnene kan komme i bad og i seng til normal tid (19.30-20) 

Hvis en af ungerne er trætte/trænger til bare at komme hjem og slappe af, så er det selvfølgelig ikke den dag, vi er sammen med venner, men jeg synes, det afhænger af barnet, og hvordan det har det, og så må du jo bedømme, om høn kan holde til det

Anmeld Citér

27. august 2016

Sandratoft

Mortilah skriver:

Hvis jeg nu skal skære det ud i pap...

Så alle får med, at jeg er berettiget til at svare. Så har vi barn 8 mdr ikke institution. Barn 2 vuggestue, barn 5 børnehave. Barn 8,9,10 skole. Alle har været i børnehave, dagpleje osv. Jeg tror godt jeg kan tillade mig at svare på spørgsmålet.. (Ja nogle er bonusbørn men vi har dem også på skoledage!)

Det var nu ikke møntet på at du ikke måtte svare, synes ikke der skal være regler i debatter  men mere det at der var en der synes dit barn var længe ude, og så tænkte jeg blot at dit barn måske var lidt yngre, og stadig sov mange lure i løbet af dagen og derfor sagtens kunne være længe oppe 

Anmeld Citér

27. august 2016

Mortilah

Sandratoft skriver:

Det var nu ikke møntet på at du ikke måtte svare, synes ikke der skal være regler i debatter  men mere det at der var en der synes dit barn var længe ude, og så tænkte jeg blot at dit barn måske var lidt yngre, og stadig sov mange lure i løbet af dagen og derfor sagtens kunne være længe oppe 

Ja, forstår! Og tak

Anmeld Citér

27. august 2016

Sprit25

Jeg synes ikke det er for meget men jeg gør det personligt sjældent. Jeg handler ikke engang i hverdagen, da jeg ved hvor træt min datter. 

Anmeld Citér

27. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Sandratoft skriver:

Jo men jeg henviste til trådstarters barn der var 13 mdr. 

Jwg mente ikke at du kan sammenligne en hjemmegående med et institutionsbørn. 

Håber det giver mening. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.