Synes du at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det for meget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.392 visninger
28 svar
21 synes godt om
25. august 2016

Anonym trådstarter

Min mand og jeg er lidt uenige.. Derfor spørg jeg jer..

Synes i at det er for meget for en baby/barn på 13 måneder at tag ud at spise/besøge folk/gå en tur i Dyrehaven på en hverdag? Altså efter vuggestuen. Selvfølgelig ikke hver dag men engang i mellem! (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Synes i at det er for meget for en baby/barn på 13 måneder at tag ud at spise/besøge folk/gå en tur i Dyrehaven på en hverdag? Altså efter vuggestuen. Selvfølgelig ikke hver dag men engang i mellem! (: 

Jeg har svaret nej, men det er kun så længe at man husker at tage hensyn til den lille. Det vil sige at man giver barnet en mulighed for at komme hjem og koble af inden sengetid. 

Anmeld Citér

25. august 2016

FruStolpe

Jeg har stemt blankt. Da det for mig ikke er et ja/nej spørgsmål.  Det er an på barn, hverdag og hele situationen.  

Anmeld Citér

25. august 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror ikke jeg forstår spørgsmålet - hvad skulle der være galt i det? Altså underforstået at man tager hensyn til barnet og resten af familien, lyst, energiniveau, osv. - men det er vel en selvfølge?

Anmeld Citér

25. august 2016

Mortilah

For mit barn i hvertfald ikke for meget. Vi er på tur næsten hver dag. Sommetider til kl 21-22. I dag var vi 5 børn afsted ved poolen i 5 timer. Hun sover bare hvor vi nu lige er. Den stor på snart tre år får også bare en lur på et tæppe. Hvis de begge er på tur og trætte bliver de lagt i klapvogn med besked om at tage en lur det fungerer super! Men det kommer nok an på hvad man vænner dem til

Anmeld Citér

25. august 2016

xStinepigen

Som de andre skriver skal der self taget hensyn til barnet. 

Men mn har altså også ret til et liv, udover rutine i hverdagen. Så har banet energi til det og kan klare det - så synes jeg godt man kan . Hver dag bliver også for kedelig, hvis det hver evig eneste dag er ens. Samt når børnene bliver store, tager de jo også med venner hjem osv

Anmeld Citér

25. august 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Kommer an på barnet, hvordan dagen har været i vuggerne, og hvad man skal afsted til. 

Min store ville ikke kunne holde til det da han var lille (heller ikke nu, medmindre det har været en god og kort dag i børner)

Min mindste ville godt kunne klare det.

Anmeld Citér

25. august 2016

(august)

Nej...vi har altid bare haft barnevognen med, så det var puttetid til normal tid så ikke meget blev lavet om i deres hverdags rytme bare fordi vi var ude

Anmeld Citér

26. august 2016

IngenKoPåIsen

Mortilah skriver:

For mit barn i hvertfald ikke for meget. Vi er på tur næsten hver dag. Sommetider til kl 21-22. I dag var vi 5 børn afsted ved poolen i 5 timer. Hun sover bare hvor vi nu lige er. Den stor på snart tre år får også bare en lur på et tæppe. Hvis de begge er på tur og trætte bliver de lagt i klapvogn med besked om at tage en lur det fungerer super! Men det kommer nok an på hvad man vænner dem til

Hvordan kan dit barn komme så sent i seng og stadig op og afsted dagen efter?

Anmeld Citér

26. august 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, bestemt ikke - livet går ikke i stå fordi, at man får børn.

Hvis man pakker dem ind i vat hele tiden, så bliver de derefter.

Så afsted med jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.