Mariehøne123 skriver:
Jeg synes nu stadig der er en forskel du kan jo tilpasse dagligdagen hvis den lille er træt efter En sen aften. Hvis en 13 mdr barn er i vuggestue fx 40 timer om ugen er der et helt andet behov for ro og struktur.
Men hver glad for du har så nemme unger der kan komme med rundt og sove alle steder. Det er ikke alle der er sådan og det er ikke kun opdragelse og hvad de er vant til.
Ok. Bare lige så det er klart: jeg påstår altså ikke at det er et spørgsmål om opdragelse.. 
Jeg skrev netop at jeg sagtens kan forstå at andre forældre/børn har andre måder at organisere dagen på. Alt efter de behov barnet har. Jeg svarede bare at jeg personligt, (for mine egne børn) ikke kan se noget galt i at komme på tur efter institutionstid, da vi ikke har eller har haft problemer med det, hverken med store eller små.
Fair nok at andre synes det er for meget. Hvis min veninde afslog en udflugt fordi hendes barn ville blive træt, ud af rytme etc. så har jeg da fuld forståelse for det. Vi kender jo selv vores børn bedst.
Anmeld
Citér