Hvad gør du når du ser en edderkop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

dorthemus

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har stemt: går i panik og kalder på min mand...

Tror vi har mange små edderkopper, dem ser jeg ikke rigtig. Men de store vi har, kan jeg simpelthen ikke have.

Skulle engang på wc om natten og der sad en og gloede mig lige ind i øjnene. Måtte kalde på min mand ellers havde jeg tisset ude i haven.
Men han skal vente med at slå dem ihjel til, jeg er væk, for jeg kan slet ikke klare den kvase-lyd det giver

Smider lige et billed ind, så I kan se hvor store de bæster er på badeværelset.

Mother f***** for et bæst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

4kløver

Jeg hopper på den og de er for stor henter jeg manden i håb om at han tager den

Anmeld

30. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Kloster skriver:

Hej.

Jeg har stemt: går i panik og kalder på min mand...

Tror vi har mange små edderkopper, dem ser jeg ikke rigtig. Men de store vi har, kan jeg simpelthen ikke have.

Skulle engang på wc om natten og der sad en og gloede mig lige ind i øjnene. Måtte kalde på min mand ellers havde jeg tisset ude i haven.
Men han skal vente med at slå dem ihjel til, jeg er væk, for jeg kan slet ikke klare den kvase-lyd det giver

Smider lige et billed ind, så I kan se hvor store de bæster er på badeværelset.

Uha sådan et chock må du da ikke give folk Fik helt kuldegysninger.

Jeg stivner fuldstændigt, råber og skriger efter manden og holder øje med bæstet indtil han kommer, og hvis han ikke er hjemme, så sidder jeg helt stille og holder øje med den indtil han kommer hjem, Men selvfølgelig på sikker afstand, man ved jo aldrig hvad de kan finde på

Anmeld

30. september 2009

Mormilla

Jeg går i panik!!! Jeg hader dem!!! Men de helt bitte små slå jeg ihjel

Anmeld

30. september 2009

cille22

Valle81 skriver:

Hmm, kunne godt have brugt at man kunne vælge flere valg muligheder:0)

Jeg gør flere ting:0)

Ofte så skriger jeg først, dernæst så slår jeg den ighjel alt efter størrelsen. Er den fæl fæl, så er det frem med støvsuger, som så rigtig får brugt noget strøm bagefter, da den står en halv time og kører:0)

Hvis min mand er hjemme, så er det klart HAM JEG SKRIGER PÅ, og så må han tage affære:0)

Knus Christins, som bare ikke kan udstå de kryb:0)

helt det samme som dig, he he

er manden hjemme så er det ham der er super manden...

Hilsen cecilie

Anmeld

30. september 2009

Vingummien

Bruger en halv dåse hårlak på at slå den ihjel. Tager det nærmeste og masser den ihjel eller kalder på kæresten og får ham til at slå den ihjel.

Hader virkelig edderkopper og har altid gjort

Anmeld

30. september 2009

Becks

Jeg har stemt: Gaar i panik og kalder paa manden... Nu har jeg jo ingen mand, men det at jeg gaar i panik, det passer

Jeg fraflyttede faktisk min droemme lejlighed for 7 mdr siden, pga enorme edderkopper... Boede i stuen og havde en laekker have til.. Nu bor jeg paa 1 sal (svarende til 2 sal) Og har heldigvis ikke set til de der store grumme nogen som Kloster viste...

Boede i hus og raekkehus i min barndom, og foej nogle edderkopper vi havde der, de var jo saa store, saa de havde taender til en colgate reklame, sideskildning og traessko paa

Jeg kan ikke slaa dem ihjel selv, toer simpelthen ikke.. Men nu hvor jeg er alene, og min mor bor i USA, min far er natteblind, vennerne har smaa boern, saa kan de jo ikke hjaelpe mig  det tager mig op til flere timer, at tage mig sammen til og slaa dem ihjel, og jeg viger ikke fra den foer den er doed, staar og holder oeje med den imens jeg tager mig sammen til og draebe den... Puha, faar helt svedige haender nu bare tanken om den

Anmeld

30. september 2009

Miamaja

Som den dansker jeg nu er (og general dyreven) som slet ikke er vant til farlige edderkopper, som vi har her i USA. Saa lader jeg nogle gange smaa edderkopper vaere hvis en enkelt maaske bevaere sig ind i huset og spinder et vaev hojt oppe. Derfor lod jeg den sode lille sorte edderkop vaere i vores gamle brusebad som havde spundet et lille spind hojt oppe over vores brusekabine.
Der var den i ca 4 dage indtil jeg fortalte min dengang forlovede at vi havde en sod lille edderkop i vores bruser. 
Den maatte han saa lige se hvad var for en og det viste sig at vaere en sort enke den havde jeg taget 'shower' med i 4 dage. saa nu er jeg lidt mere bange for edderkopper fordi jeg har stadig ikke check paa de farlige og ufarlige.yikes

Anmeld

30. september 2009

JustAnotherName

Når jeg ser en ederkop udbryder  jeg vist typisk - "skaaaaat....kom lige !?! 

Hvis jeg er alene, må jeg jo forsøge at handle selv ......afhængigt af bæstets størrelse og placering.

Oftest klasker jeg dem ihjel med en sko.
Jeg har bare så svært ved, at skulle skrabe resterne væk bagefter  

BILLEDET  viser en ederkop som var SÅ STOR at jeg ikke turde gøre noget.
Og da manden kom hjem, var den selvfølgelig væk.
Jeg har aldrig set den siden da, og det har plaget mine tanker hver gang jeg roder rundt der omkring 

Anmeld

1. oktober 2009

JustAnotherName

Her er billedet    

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.